Новинки

2018 BMW M5: повний привід, 600-сильний мотор і класична АКПП

Компанія BMW проводить одні з фінальних тестів спорт-седана M5 нового покоління. Зовні новинка буде мінімально відрізнятися від попередника. Набагато більш істотними стануть зміни в технічній частині. І, головне, 2018 BMW M5 отримала повний привід.

Йдеться про нову систему M xDrive, яка дозволяє перемикатися з повного приводу на задній в залежності від уподобань водія.

2018 BMW M5

2018 BMW M5. Передсерійний прототип

Точніше сказати, режимів передбачено три – 4WD Sport, при якому на задню вісь передається збільшений крутний момент, звичайний повний привід 4WD і, зрозуміло, традиційний для “зарядженої” 5-й серії привід 2WD. Перемикання відбувається за допомогою контролера динамічної стабільності (DSC).

Двигун у 2018 BMW M5 залишиться колишній – це битурбо V8, але його істотно доопрацювали, підвищивши потужність з 560 к.с. до 600.

Більшість сучасних “заряджених” седанів класу BMW M5 мають автоматичну коробку передач з подвійним зчепленням. За суттю – це ручна трансмісія з двома дисками зчеплення, керованими комп’ютером.

Проте, нова M5 повернеться до традиційної класичної АКПП на гідротрансформаторах. Ці коробки не такі складні, як дводискові роботи, а за швидкістю перемикання передач їм не поступаються.

Додамо, що офіційний дебют 2018 BMW M5 очікується у 2-му півріччі 2017-го.

Фото – BMW

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to top