Автопром

1,0-літровий двигун Ford EcoBoost вшосте поспіль став «Двигуном року»

За результатами голосування конкурсу «Міжнародний двигун року» 1,0-літровий двигун EcoBoost компанії Ford знову отримав звання «Найкращий двигун об’ємом до 1,0 літра». Отже компактний і потужний трициліндровий бензиновий двигун залишається непереможеним у цій категорії з моменту випуску у 2012 році.

Судді високо оцінили поєднання ефективності, економії та сучасних технологій, притаманне цьому двигуну. На сьогодні 1,0-літровий EcoBoost отримав уже 10 нагород «Міжнародний двигун року», серед яких — триразова перемога в усіх номінаціях та звання «Найкращий новачок».

На сьогодні 1,0-літровий Ford EcoBoost, доступний із потужністю 100 к. с., 125 к. с. і 140 к. с., встановлено на кожному п’ятому автомобілі Ford, проданому в Європі, водночас для Fiesta цей показник становить два з п’яти.

Бензинові двигуни Ford EcoBoost з робочим об’ємом до 3,5 л забезпечують роботу та економію пального автомобілів Ford по всьому світу, від цілком нових компактних Ford Fiesta до фургонів Transit, пікапів та моделей Ford Performance, зокрема Focus RS та суперкарів Ford GT.

Журі в складі 58 автомобільних журналістів із 31 країни світу назвало економний трициліндровий 1,0-літровий двигун EcoBoost «Найкращим двигуном об’ємом до 1,0 літра».

Конкурс «Міжнародний двигун року» проходив у Штутгарті, Німеччина.

Цей інноваційний двигун, уперше представлений на автомобілі Ford Focus у 2012 році, продовжує домінувати у своєму сегменті, незважаючи на зростання конкуренції в популярній серед покупців автомобілів і важливій для автовиробників категорії.

Джо Бакай (Joe Bakaj), віце-президент відділу розробки продукції компанії Ford of Europe:

Випуск нашого 1,0-літрового EcoBoost позначив переломний момент в історії компактних та економних двигунів. Він встановив нову планку для компактних економних двигунів завдяки надсучасній системі турбонаддуву EcoBoost, безпосередньому впорскуванню пального та технології подвійної незалежної синхронізації розподільного вала.

Навіть здобувши 10 нагород «Міжнародний двигун року», ми все ще прагнемо вийти за звичні межі в проектуванні силових агрегатів і запропонувати покупцям ще більше переваг від використання цього відомого компактного двигуна.

Цьогоріч у категорії до 1,0 літра було представлено 35 двигунів, на дев’ять більше, ніж у рік дебюту 1,0-літрового EcoBoost.

Дін Славніч (Dean Slavnich), співголова XVIIІ та редактор журналу Engine Technology International Magazine:

Малюк EcoBoost все ще залишається найкращим 1,0-літровим трициліндровим двигуном попри вихід на сцену нових силових агрегатів. І що вражає найбільше, він є наразі єдиним двигуном, який отримував перемогу у своєму класі кожного року, коли номінувався».

1,0-літрового EcoBoost оснащено технологією відключення циліндра, яка вже з початку 2018 року допомагатиме покупцям знизити експлуатаційні витрати, автоматично зупиняючи один із циліндрів, коли немає потреби в повній потужності, наприклад, під час руху за інерцією або з невеликою швидкістю й малим навантаженням на двигун.

Це чудовий приклад прогресивного проектування, завдяки якому компанія Ford знатна запропонувати покупцям можливість обирати з низки економних бензинових, дизельних і електричних двигунів. Ця технологія здатна відключати або підключати один циліндр за 14 мілісекунд — у 20 разів швидше за кліпання оком — без втрати потужності чи робочих характеристик.

Джерело – ТОВ «Віннер Імпортс Україна, Лтд», офіційний імпортер Форд в Україні

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to top