Журналісти поділилися першими враженнями від Audi e-tron SUV

2020 Audi e-tron

Повністю електричний кросовер Audi e-tron вже в наступному році надійде на ринок. Автовиробник провів його масштабну презентацію в ОАЕ. Журналісти змогли в повній мірі оцінити e-tron після 250-мильного пробігу по пустелі.

Маршрут пробігу, на який була запрошена група автомобільних журналістів, починався з еко-оазису в Масдар-Сіті і проходив повз верблюжі ферми і піщані дюни, повідомляє InsideEVs.

Потужність приходить з ввічливою упевненістю

Бредлі Берман (Bradley Berman), журналіст InsideEVs, був у числі перших, хто випробував e-tron. Він каже, що реакція силової установки кросовера на натискання педалі акселератора не така різка, як ми звикли очікувати від електромобіля. Потужність, звичайно, відчувається, але приходить, як зазначає містер Берман, з ввічливою упевненістю.

А силова установка Audi e-tron – це два електродвигуни – по одному на кожній вісі. Їх загальна потужність досягає 400 л.с.

2020 Audi e-tron
Audi e-tron SUV має два електромотори
Ми не збираємося обганяти Tesla

Створюючи e-tron, інженери Audi намагалися поєднати комфорт, вантажний простір, надійність і прохідність. При цьому кросовер реально відкриває новий сегмент практичних електрокарів. Точніше, не відкриває, а входить, оскільки в цій новій ніші вже присутній більш компактний Jaguar I-Pace.

Картер Балкком (Carter Balkcom), менеджер Audi з маркетингу електромобілів напередодні пробігу заявив, що мета компанії не полягала в тому, щоб випередити Tesla. Замість цього автовиробник сконцентрується на своїх сильних сторонах: високоякісному виробництві, продажу та обслуговуванні.

Тиха конфіденційність

Ранковий відрізок нашої дороги протяжністю 100 миль був прямолінійний шосе, що веде до навчального центру Шейх Заєд (Sheikh Zayed) в пустелі, пише Берман. Проїжджаючи зі швидкістю від 50 до 85 миль в годину (80-140 км / год) по монотонній, залитій сонцем дорозі, найбільш примітною особливістю кросовера стала тиша.

Томас Стіннер, інженер з автомобільної акустики Audi, сказав, що салон e-tron є дуже герметичним. На електромобілі використовуються спеціальні багатошарові вікна, піна заповнює всі порожнечі в колісних колодязях, використовуються аудіо-смоли і багато інших технології для обмеження водія і пасажирів від дорожнього шуму.

2020 Audi e-tron
В салоні Audi e-tron SUV, як у герметичній капсулі

Стратегія спрацювала настільки добре, що в e-tron не використовується активне шумозаглушення з динаміків.

Без розчарувань

Кросовер чудово і з певним апломбом впорався з підйомом на Джебель-Хафит (Jebel Hafeet), скелястий вапняний пік, який піднімається на 4000 футів (1200 м) над пустелею.

2020 Audi e-tron
Audi e-tron SUV відмінно себе демонструе на пересіченій місцевості

На спринт від нуля до 100 км / год (62 миль / год) у e-tron пішло 5,7 секунди, тобто підтверджені офіційно заявлені цифри.

Компроміс між ефективністю, практичністю та безпекою

Після відновлення енергії, скочуючись вниз по схилу, делегація прибула до Навчального центру з 27% від номінальної зарядки батареї ємністю 95 кіловат-годин.

Компанія розробила фірмовий швидкозарядний пристрій потужністю 150 кВт. Піт-стоп в дорозі тривалістю близько 30 хвилин може відновити батарею для 180 миль (290 км) пробігу.

Втім, наразі далеко не на всіх станціях зарядки його можна застосовувати. Тому для відновлення батареї потрібно більше часу.

Audi визнала, що офіційні цифри запасу автономності будуть лежати в діапазоні 230-240 миль (370-390 км). Для електромобіля з номінальною потужністю батареї 95 кВт-год стає ясно, що e-tron може бути одним з найменш ефективних електромобілів нового покоління з дальнім радіусом дії.

Однак тут виникає питання: чи потрібні це додаткові милі / кілометри за рахунок практичності, ходових, в тому числі позашляхових, характеристик і, головне, безпеки? На тому ж e-tron використовується досить важкий каркас безпеки. Однак новий кросовер досить великий. За розмірами він перевершує Audi Q5.

До речі, питання про ефективність сучасних електрокарів, ми вже розглядали на прикладі Tesla Model 3 згаданого вище Jaguar I-Pace.

Джерело: InsideEVs

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *