Журналісти порівняли Hyundai Accent нового покоління з попередником

Hyundai Accent нового покоління
У 2017 році на авторинок України надійшов Hyundai Accent нового покоління. Журналісти виданння AUTO-Cоnsulting порівняли новинку з її попередником – моделлю першої генерації.

“Перший” Accent був одним з бестселерів у своєму класі, але мав певні недоліки. Чи зникли вони на автівці другого покоління?

Зовнішність нового Акцента, як і раніше, виконана в стилі «струмуючих ліній». Зовні він виглядає на клас вище і дорожче, ніж $14 тис. у базовій комплектації. Утім, ефект “матрьошки” залишився: новий Accent, як і попередник, здається малою Елантрою,  а остання – малою Сонатою. Однак критику за подібну схожість отримуює не тільки Hyundai, а й чимало європейских авткомпаній, зокрема Volkswagen.

Як і раніше, до України поставляється Accent російського виробництва. В РФ він продається під назвою Solaris, а в Китаї – Verna. Усі три автівки – це фактично одна модель з місцевими нюансами.

Журналісти вважають, що “російський” Accent/Solaris завдяки локалізації виробництва у північних сусідів має розумну ціну і краще адаптований до вітчизняних доріг і, взагалі кажучи, умов експлуатації.

Щодо горезвісної культури російського виробництва, то Hyundai, мабуть, винайшов власну протиотруту. Принаймні, “перший” Акцент у покупців особливих нарікань стосовно якості не викликав. Тихо і в салоні моделі нової генерації.

Однією з переваг російського виробництва можна вважати підвіску наступного Accent. Розповідають навіть, що свого часу представники Hyundai по всій строгості опитали російських журналістів, які тестували новинку, щоб виявити приховані недоліки. В результаті, підвіска нового Accent стала комфортніше, і якість збірки – кращою.

Зрозуміло, що інтер’єр салону в новому Hyundai Accent – новий. Однак пластик тут, хоч і якісний, але так і залишився жорстким.

Звертає на себе увагу 7-дюймовий дисплей мультимедійної системи. Навігатор працює добре, картинка на моніторі яскрава і чітка навіть на сонці.

На старому Accent кермо регулювався тільки по висоті. У новому – рульова колонка ще й рухається вперед-назад, що дозволяє водіям практично будь-якого зросту зручно влаштуватися.

Оборотів керма від упору до упору було 2¾. У новій машині – 2½, що позитивно позначається на точності керування. Системи зміни зусиль на кермі раніше не було. Тепер її за це відповідає новий електропідсилювач керма.

Кореспондент також відзначив більш просторий салон та збільшений на 26 літрів багажний відсік (тепер – 480 літрів). Кліренс залишився 160 мм, що є добрим показником для наших доріг.

В АКПП старого Hyundai Accent не було підрульових пелюсток перемикання передач, але були чотири режима їзди: звичайний, для їзди з причепом, зимовий і аналог зниженої передачі. У новому автомобілі є тільки режим ручного перемикання передач. Однак динаміки для швидкого обгону вистачає.

Не зайві світлодіодні ходові вогні. Шумоізоляція моторного відсіку у Hyundai Accent – добра. На швидкості 170 км/год на не самій якісній дорозі седан чудово тримається.

На старому Акцент, зазначають фахівці, на швидкості у 130 км/год з’являлися аеродинамічні шуми, а на 150 км/год – парусність. У новинці поліпшили аеродинаміку кузова. Тому, в салоні нового Accent навіть на 170 км/год не потрібно підвищувати голос під час бесіди.

Утім, шумоізоляцію днища зайвою не буде. На старій моделі претензії до його шумоізоляції і шумоізоляції колісних арок також були.

На старому Акценті у кореспондента середнє споживання бензину вийшло 8 літрів на сотню на автівці з мотором в 107 к.с. На новому Accent з мотором у 123 к.с. цей показник становив 7,3 літра. До того ж в нього також можна заливати 92-й бензин.

2017 Hyundai Accent

Hyundai Accent нового покоління

У новому Hyundai Accent до 50 л збільшився обсяг бензобака, і з 4 до 4,6 л – об’єм бачка омивача. З’явився підігрів форсунок омивача і фари головного світла з лінзами і підсвічуванням повороту.В автівці відтепер доступний обігрів керма і заднього ряду сидінь.

Ціна нового Hyundai Accent практично не змінилася. Скільки автівка коштувала раніше, приблизно за такі самі гроші вона обійдеться і сьогодні.

Від себе (точніше від Хьюндай Україна) додамо більш конкретно по варіантам комплектації:

  • Active (двигун 1.4 DOHC (100 л.с.), 6MКПП) – від 359 000 грн.

У “базі” – кондиціонер, регулювання керма за висотою, електросклопідйомники зпереду, денні ходові вогні, галогенні фари тощо


  • Active+ (двигун 1.4 DOHC (100 л.с.), 6MКПП) – від 373 900 грн.;
  • Active+ (двигун 1.4 DOHC (100 л.с.), 6АКПП) – від 397 800 грн.;
  • Active+ (двигун 1.6 DOHC (123 л.с.), 6МКПП) – від 403 100 грн.;
  • Active+ (двигун 1.6 DOHC (123 л.с.), 6АКПП) – від 420 500 грн.

плюс до пакета Active – електрорегулювання та підігрів дзеркал заднього виду та передніх сидінь, аудіосистема


  • Comfort (двигун 1.4 DOHC (100 л.с.), 6MКПП) – від 411 200 грн.;
  • Comfort (двигун 1.4 DOHC (100 л.с.), 6АКПП) – від 426 600 грн.;

плюс до пакета Active+ – клімат-контроль, задні електросклопідйомники, центральний замок, сигналізація, підігрів керма, парктронік, регулювання керма за вильотом


  • Comfort+ (двигун 1.6 DOHC (123 л.с.), 6МКПП) – від 453 100 грн.;
  • Comfort+ (двигун 1.6 DOHC (123 л.с.), 6АКПП) – від 472 800 грн.;

плюс до пакета Comfort – підігрів задніх сидінь, форсунок омивача та лобового скла, денні ходові LED-вогні, фары проекційного типу, подсвітка у напрямку поворота, сенсор світла


  • Elegance (двигун 1.6 DOHC (123 л.с.), 6АКПП) – від 516 000 грн.

плюс до пакета Comfort+ – мультимедійна система з навігацією та підтримкою Apple Car Play / Android Auto, функція розпізнавання голосових команд, задні дискові гальма, легкосплавні диски.

Фото – Hyundai

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *