З’явилися перші офіційні фото розкішного універсалу Audi A6 Avant

Дебютант Женевського автосалону – седан Audi A6 нового покоління ще й до дилерів не добрався, а німецький автовиробник, не втрачаючи часу, вже показав версію новинки в кузові універсал – Audi A6 Avant. Оприлюднено перші фото.

Суперник BMW 5 Series Touring і Mercedes E-Class Estate A6 Avant пережив ту ж еволюцію стилю, що і його 4-дверний “брат”.

Автомобіль трохи більше попередника – на 10 мм в довжину, 20 мм в ширину і 6 мм у висоту, однак задній і передній звіси зменшені завдяки розширеній колісній базі. Це повинно поліпшити простір в салоні, особливо для тих, хто сидить на задніх сидіннях.

В іншому збережений той ж стиль, що і в седані. Значні D-стійки ззаду, невеликий спойлер на даху і хромована смуга, яка проходить через задню частину. Як у всіх моделей лінії S новинка отримала різні бампери, з крилами спереду і дифузором ззаду.

Багажний відсік A6 Avant залишився таким ж, як і у попередника: 565 літрів і 1680 літрів зі складеними 40:20:40 задніми сидіннями.

На приладовій панелі домінує новітня двохелементна інформаційно-розважальна система Audi, в комплекті з тактильним зворотним зв’язком. Однією з функцій системи є паркувальна камера з високоточної налаштуванням, яка дозволяє бачити те, що відбувається навколо автомобіля як при зйомці з безпілотника. Також доступні фірмові 12,3-дюймові цифрові циферблати і head-up дисплей.

Силова лінійка універсала така ж, як у седана – з бензиновими або дизельними “шістками”, 48-вольтової м’яко-гібридною установкою і повним приводом. Буде запропонований дизельний мотор 50 TDI потужністю 286 к.с. і об’ємом 3 літри. Бензиновий 6-циліндровий мотор 55 TFSI видає 340 к.с.

204-сильний 2,0-літровий TDI з чотирма циліндрами також передбачається, на підході і високопродуктивна версія RS 6. Всі варіанти A6 Avants будуть з автоматичними трансмісіями.

У підвіски – чотири налаштування: сталеві пружини, сталеві пружини з адаптивними амортизаторами, спортивна підвіска і повна пневматична підвіска. Також доступні спортивний диференціал і динамічне рульове управління.

Влітку новинка вийде на ринок і буде коштувати близько 45 880 євро.

Джерело: Auto Express

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *