Європейські автомобільні продажі: статистика 2018

За період поточного року, що минув (січень-лютий), ринок Європи виріс на 5,5%, всього було зареєстровано 2 445 109 нових автомобілів. Результат лютого 2018 року виявився найкращим за останні 10 років (з 2008-го). За даними АСЕА, найбільшим ринком залишається Німеччина, а серед брендів лідирує Volkswagen.

Спад продажів спостерігався в Великій Британії, Швеції, Ірландії. Найбільше падіння попиту відзначено в Норвегії (-22%). Інші європейські ринки продемонстрували зростання, більш за все – Болгарія і Хорватія (+39,5%).

До ТОП-5 найбільших ринків увійшли:

  1. Німеччина (531,178 од., +9,5%);
  2. Італія (359 907 од., +1,0%);
  3. Франція (325 739 од., +3,4%);
  4. Велика Британія (244 420 од., -5,1%);
  5. Іспанія (212 135 од., +16,4%).

П’ятірка найпопулярніших марок за підсумком продажів січня-лютого 2018 виглядає так:

  1. Volkswagen (265 505 од., +6,4%);
  2. Peugeot (160 278 од., +15,8%);
  3. Renault (156 621 од., +2,6%);
  4. Opel / Vauxhall (137 662 од.);
    5. Mercedez (121 475 од., +4,0%).

Серед автовиробників спостерігалася така розстановка сил:

  1. Volkswagen Group (581 109 од., +9,3%);
  2. PSA Group (401 902 од., +70,6%);
  3. Renault Group (236 619 од., +8,1%);
  4. FCA Group (166 822 од., -1,6%);
  5. Ford (158 259 од., +5,4%).

Не зайве відзначити відмінний результат Peugeot Citroën Automobiles, якому вдалося збільшити обсяг продажів майже на 71% в річному порівнянні.

Фото: 2019 Peugeot 508

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *