Які ризики загрожують європейському авторинку?

У Мадриді відбулася 23-а щорічна конференція європейських операторів транспортної логістики – €CG, на якій обговорювалися перспективи виробництва і збуту легкових автомобілів в Європі.

Незважаючи на те, що світовий ринок зростає вже 9 років поспіль, в Європі може початися спад через низку ризиків. Один з ризиків пов’язаний з Brexit, адже Велика Британія – найбільший експортер, який майже третину своєї автомобільної продукції відправляє за кордон.

Крім того, Brexit, безсумнівно, вдарить по бюджету Європейського Союзу, але ж потрібно на щось ремонтувати й утримувати дороги, мости, порти.

За експертними прогнозами в 2020 році після остаточного виходу Великої Британії з ЄС європейський ринок скоротиться на мільйон автомобілів. На продукцію з цієї країни, ймовірно, доведеться платити мито як за товар, випущений не в ЄС.

Тому деякі автоконцерни, BMW, наприклад, серйозно подумують про перенесення виробництва з Великої Британії в Китай, що може призвести до подорожчання автомобілів через дальність постачання.

Ще один серйозний ризик для європейського авторинку – протекціоністська політика США. З Європи до Америки сьогодні експортується 25% автомобілів, і європейські автовиробники, звичайно, втратять, якщо в США на їх продукцію введуть високе ввізне мито, як у випадку зі сталлю.

Загрозою європейському авторинку є і посилення вимог до шкідливих автомобільних викидів. Якщо їм не слідувати, виробникам загрожують мільярдні штрафи. Доводиться шукати нові технічні рішення для скорочення шкідливих викидів, але через це автомобілі стають дорожче, плюс подорожчанню сприяють і податки на шкідливі викиди автівок з ДВЗ.

Замість тесту NEDS для вимірювання витрати палива і викидів вуглекислоти з’явилася нова поліпшена вимірювальна методика WLTP, яку доповнює Real Driving Emissions (RDE) тест. Вона стане обов’язковою для всіх нових автомобілів з вересня цього року.

На сьогодні новим вимогам уже повністю відповідають Volvo, Mitsubishi, Toyota, Lexus, Daimler, Jaguar, Land Rover, Peugeot, Citroen, DS, Nissan, Infiniti, Renault.

Перехід на випуск електромобілів, до якого підштовхують автовиробників, не обіцяє бути легким для європейських автогігантів і загрожує скороченням робочих місць до 2030 року. В основному це робочі, зайняті на виробництві і збірці двигунів внутрішнього згоряння і коробок передач. Таких в одній тільки Німеччині 75-100 тисяч.

Крім того, для електромобілів в країнах Євросоюзу ще повністю не підготовлена ​​інфраструктура. Проблема не толькі в в зарядних станціях, а й у збільшенні навантаження на електромережу, що може спричинити подорожчання електроенергії і, як наслідок, зробити електрокари непривабливими для покупців.

Одним словом, в Європі чекають стагнацію автомобільного ринку та шукають шляхи мінімізації ризиків.

Джерело: AUTO-Consulting

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Загрузка...