Як китайські автобренди збираються підкорювати Європу?

Lynk Co 01 Concept
Китайські автовиробники дуже серйозно підходять до розширення в Європі. Такі марки як Borgward, Geely або її преміальний суббренд Lynk & Co шикуються в чергу, щоб спокусити європейських покупців. Які їх шанси, розбиралися журналісти британського видання Autocar.

«Зробіть бренд миттєво впізнаваним, і це стане ключем до нашого успіху», – це слова Андерса Вомінга (Anders Warming), глави проекту Borgward. По суті, це і є план того, як автовиробники КНР зможуть “зламати” зрілі ринки Європи та США.

Borgward є найсвіжішим прикладом. Стара німецька марка відродилася, коли її придбав інвестор з Китаю. Аналогії можна провести з британської Mini після того, як її викупила BMW.
Сьогодні швидкозростаючим китайським автокомпаніям потрібні міцні бренди, що не заплямовані невдачами становлення існуючих марок. Провал продажів в Європі Brilliance наочно це ілюструє.

Шеф-дизайнер компанії Guangzhou Automotive Company (GAC) Чжан Фан говорить:

Коли ви створюєте новий бренд, ви можете встановити його на певну висоту, почати з нього, а потім просувати. Це простіше, ніж брати існуючий бренд і прагнути його розвивати, оскільки люди вже звикли до того, що під цією маркою продавалися дешеві автомобілі з поганою якістю.

Компанія GAC запустила свій бренд Trumpchi в 2011 році. За короткий термін під ним були продані понад півмільйона автомобілів.

Skoda, Hyundai і Kia пройшли в Європі непростий шлях, але досягли успіху.

Добре нам відома Great Wall, з її преміальної маркою Haval, сьогодні зайняла 60% китайського ринку великих позашляховиків. У 2017 році компанія створює ще один бренд – Wey. Під ним будуть випускати ще більш дорогі моделі, ніж Haval. Причому, Wey створювався саме для Європи і США.

Безпека автомобілів під новими брендами є ключовим питанням. Краш-тести повинні бути не просто пройдені, а перевершені. Плани Brilliance по виходу на європейський ринок були повністю зірвані комітетом Euro NCAP. Її моделі не пройшли незалежні випробування.

Бренд Lynk & Co, який належить величезною і багатою Geely Group, сучасному власнику Volvo, виходить на ринок Німеччини в 2019 році. Автомобілі Borgward з’являться в продажу в ФРН навесні 2018 року.

Lynk & Co 01 побудований на одній платформі з Volvo XC40

Тут, правда, виникає ще один важливий момент. Якщо з дизайном сучасних китайських моделей під новими брендами все в порядку, то з технічною частиною і з цінами проблеми є, і чималі.

Кросовер Borgward BX7 TS буде коштувати від 44 тисяч євро. Для порівняння: початкова ціна сумірної Audi Q5 – 40 тисяч, Mercedes-Benz GLC – 45 тисяч. Китайські автомобілі повинні зберігати цінову перевагу. Виникає закономірне питання: а навіщо європейцеві автомобіль Borgward?

Borgward BX7 TS позиціонується як конкурент Audi Q5 і Mercedes-Benz GLC

Про динамічні і ходові характеристики мова взагалі не йде. Безальтернативні 2,0-літровий турбомотор і семиступінчастий дводисковий робот – цього мало не тільки для Європи.

Джерело – Autocar

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *