Як Ford моделює погоду для випробувань своїх моделей?

Ford_WeatherFactory
Центр кліматичних випробувань компанії Ford або, як його називають, “Фабрика погоди” відкритий в німецькому Кельні. Тут відтворюються погодні умови, характерні для різних регіонів світу. У центрі можна випробовувати будь-які моделі автовиробника в найважчих умовах, моделюючи будь-яку погоду і будь-який час доби.

Фабрика погоди Ford обійшлася в 70 млн. євро. Тут побудований перший в світі аеродинамічний тунель для автомобілів, здатний створювати сильний снігопад  та перепади висот до 5200 метрів.

Температура повітря в двох окремих приміщеннях може бути знижена до -40 °С або, навпаки, нагріта до + 55 °С. Можна змоделювати вологість в 95%.

Одночасно на Фабриці погоди можуть проходити випробування до 10 автомобілів. Інженери оцінюють комфорт, надійність і довговічність автівки, тестують її електричну і гальмівну системи, системи кондиціонування та обігріву, здатність буксирувати вантажі і надійність систем в умовах автозаторів.

Фахівці аналізують вплив різної сили вітру на елементи екстер’єру, перевіряють стійкість до опадів і заміряють ефективність роботи системи обігріву лобового скла при різних температурах.

Всі моделі Ford будуть проходити випробування в центрі, оснащення якого включає три кліматичних аеродинамічних тунелі.

Один з аеродинамічних тунелів забезпечує тестування в холодному та гарячому середовищі. 28 прожекторів з лампами потужністю 4 кВт допомагають моделювати яскраві сонячні промені. Таким чином інженери перевіряють ефективність системи кондиціонування в автомобілі.

Фабрика погоди Ford


Ця аеродинамічна труба також допомагає оцінити внутрішні шуми від систем транспортного засобу на різних швидкостях, при різній температурі і рівні вологості, а також шум від роботи систем кондиціонування та опалення.

Другий аеродинамічний тунель має схожі функції та дозволяє створювати опади, в умовах яких перевіряється видимість з салону автомобіля, ефективність запуску двигуна і швидкість нагріву повітря в кабіні.

Третій аеродинамічний тунель являє собою висотну лабораторію, де інженери можуть відчувати транспортні засоби вітром силою до 120 км/год і атмосферою високогір’я (до 5200 м).

Перевірки запуску двигуна і випробування на довговічність в “високогірному” тунелі гарантують, що технічні рідини автомобіля не розірвуть трубки при роботі в умовах зниженого тиску.

В цілому випробувальний комплекс споживає 11 мегават електроенергії, яку виробляють екологічно чистим методом з поновлюваних джерел в країнах Скандинавії.

Джерело – компанія «Віннер Імпортс Україна, Лтд», офіційний імпортер Форд в Україні

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Загрузка...