Volkswagen запускає новий електричний бренд для ринку Китаю

Для найбільшого в світі китайського авторинку Volkswagen запускає новий бренд для електромобілів під назвою SOL. Перший представник нової марки – кросовер SOL E20X був показаний на Пекінському автошоу, пише Autocar.

Бренд SOL ( “сонце” з іспанської) є спільною креатурою Volkswagen і JAC Motors. E20X надійде у продаж в Китаї в цьому році.

Новинка побудована на тій ж платформі, що і кросовер на електротязі iEV7S від JAC, який вже доступний в Китаї.

Однак помітно вплив VW Group, особливо SEAT – фірмовий сеатовській стиль виразно проглядається в дизайні нового SUV.

Дані про силову установку мізерні, можна логічно очікувати, що SOL E20X отримав той ж блок літій-іонних батарей і електродвигун, що встановлені на iEV7S.

Також від останнього новинці дісталися розумна зарядка, технологія автопарковки, паркувальна камера на 360°. У VW заявляють, що автомобіль може проїхати 299 км (186 миль) на одній зарядці, згідно з новим європейським їздовим циклом (NEDC).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *