Volkswagen вирішив “розігріти” свій новітній кросовер T-Roc

Прототип високопродуктивної топ-версії R компактного кросовера Volkswagen T-Roc знову, до офіційної прем’єри, попався на очі фотошпигунів під час проходження тестів на дорогах Німеччини.

На перший погляд тестовий мул не сильно відрізняється від базового T-Roc, хіба що, дорожній просвіт нижчий та колеса більші.

Чотири патрубки вихлопної труби – знак Golf R – визирають з-під заднього бампера. Очікується, що виробнича модель отримає агресивніший, але все ще вишуканий набір кузовних аксесуарів.

У VW кажуть, що суббренд GTI збережеться тільки для заряджених хетчбеків, а у лінійки R буде більший потенціал. На високопродуктивні кросовери є попит, що підтверджується успішністю кількох преміальних авто.

На суббренд R в компанії покладають великі надії і впевнені, що Volkswagen T-Roc R має хороші шанси на успіх. Він побудований на тій ж платформі та оснащений тією ж силовою установкою, що і Cupra Ateca – перший представник нового “гарячого” бренду Cupra, що відбрунькувався від SEAT.

T-Roc R, ймовірно, отримає той ж 2-літровий бензиновий турбомотор, який встановлений на Cupra Ateca і Volkswagen Golf R, в поєднанні з повним приводом та зі схожим налаштуванням. На останньому він розвиває 310 к.с. і 400 Нм крутного моменту.

Джерело: Auto Express