Volkswagen продовжує домінувати на європейському авторинку

2013 Volkswagen Golf
З початку поточного року обсяг реалізації в Європі автомобілів під маркою Volkswagen склав 244 657 одиниць. Це приблизно стільки ж, скільки було продано за січень-лютий 2015 року. Враховуючи горезвісний дизельний скандал, який спалахнув торік, такий результат для автовиробника можна вважати досить непоганим.

В любому випадку, Volkswagen залишається найпопулярнішою маркою у Європі, причому зі значним відривом від переслідувачів. А ними є Opel з результатом 140 751 продана автівка та Peugeot – 134 439 одиниць. Щоправда, попит на автівки конкурентів, на відміну від «Фоольксвагена», зростає +15,2% – у «Опеля» та +8,7% – у «Пежо».

Доля марки Volkswagen на ринку Європи на сьогодні перевищує 11%. Що стосується Групи Volkswagen, до якої, нагадаємо, входять також компанії Audi, Skoda, Seat, Porsche, Bentley, Lamborghini та Bugatti, то її відсоток складає більш 24%.

Загрузка...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *