В березні найпопулярнішою маркою в Україні стала Renault

Renault Logan
Протягом березня дилери Renault в Україні демонстрували чудові результати продажів. Внаслідок вдалої комерції бренд посів перше місце на вітчизняному ринку, суттєво додавши до минулорічного показника.

Власниками легкових автівок Renault в Україні в перший місяць весни стали 1022 людини. Це на 66% більше, ніж продажі у березні 2018 гору.

Постійний конкурент Renault, компанія Toyota, втратила від свого торішнього результату 7%, посіла друге місце. Показник японського бренду в березні – 835 проданих автівок. На третій позиції опинилася KIA (710 одиниць, 320%), на четвертій – Skoda (589 од., +37%), на п’ятій – Nissan (567 од., +28%).

2018 Renault (Dacia) Duster
Renault Duster

До березневого ТОП-10 також увійшли Volkswagen, Hyundai, Mazda, BMW та Suzuki.

Бестселером березня в Україні став кросовер KIA Sportage – продано 549 машин.

Загалом, попит на нові автівки в Україні зріс на 8%. Наші співвітчизники придбали 7,3 тис. легкових машин.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *