У світі помітно зріс попит на електрокар Nissan Leaf

2018 Nissan Leaf
Продажі електромобіля Nissan Leaf за останні 12 місяців зросли на 15 відсотків завдяки гарному попиту в США, Японії і Європі, повідомляє австралійське видання CarAdvice.

За період з 1 квітня 2017 по 31 березня 2018 роки (японський фінансовий рік) компанія Nissan продала по всьому світу без малого 55 тисяч електрокарів Leaf (54 541 одиницю, якщо бути точним). Роком раніше за такий ж відрізок часу реалізація склала 42 473 автівки.

З моменту виходу на ринок, а це сталося в 2010 році, власниками Nissan Leaf по всьому світу стала майже третина мільйона чоловік (продано 320 тисяч одиниць).

Модель другого покоління, випущена в кінці минулого року з поліпшеним запасом ходу і динамічнішим зовнішнім виглядом, вже надходить на ринки і повинна ще більше збільшити купівельний інтерес.

Виконавчий віце-президент Nissan Даніеле Скіллачі (Daniele Schillaci) зазначив, що “безпрецедентний попит на найбільш просунутий електромобіль в світі”, Nissan Leaf, вніс значний вклад в стійке зростання компанії в 2017 році.

Leaf – найпродаваніший електричний автомобіль в світі, з найширшим охопленням споживчого сектора і максимальною доступністю, додав Скіллачі. У Nissan очікують від нього лідерства і в 2018 році.

Японський електрокар в 2017 році дійсно чудово продавався в Європі. Leaf поступався тільки Renault ZOE. Правда, з початку цього року він дещо втратив свої позиції. За даними Європейської обсерваторії альтернативного палива (EAFO), Leaf випереджають не тільки згаданий ZOE, але і Volkswagen e-Golf, і BMW i3.

До слова сказати, Nissan Leaf – найпопулярніший електрокар в Україні. Однак мова йде про автомобілі з пробігом. Офіційно модель до нас не поставляється.