У серпні Lexus став найбільш популярним преміальним брендом в США

Lexus NX
В останній місяць літа у Сполучених Штатах було продано 33 487 автомобілів марки Lexus. Додавши 2,1% до результату минулорічного серпня, японський бренд став найуспішнішім у преміум-сегменті на авторинку США. Друге місце залишилось за Mercedes-Benz (продано 28 373 автівки), третє – за BMW (27 775 одиниць).

Бестселером Lexus став кросовер NX (на фото зверху), який дебютував на ринку у минулому році. У серпні цей компактний SUV в Штатах придбали 4 448 покупців.

До речі у найближчих конкурентів краще всього продавалися автівки сімейства C-Class (у Mercedes) та 3-Series (у BMW).

Фахівці пояснюють успіх японської марки її маркетинговою стратегією, яка відрізняється від ринкової поведінки німців.

Втім, за результатами продаж с початку року у преміальному сегменті в США лідирує все ж автовиробник з ФРН, а саме BMW з показником 223 348 одиниць. Lexus займає другу сходинку (222 151 машина), Mercedes – третій (220 870 автівок).

Нагадаємо, що Lexus – це підрозділ компанії Toyota, в якому розробляють та виробляють моделі преміального класу. Перший «Лексус», а саме великий седан LS 400 з двигуном V8, був проданий в 1989 році.

 

Загрузка...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *