Toyota стала найпопулярнішою маркою на авторинку України в 2014 році

2014 Toyota Corolla
Незважаючи на те, що продажі автомобілів марки Toyota в Україні в минулому році впали на третину (-33,3%), компанія, піднявшись на три позиції порівняно з 2013 роком, посіла перше місце на авторинку країни. Дилери японської марки продали за рік 10296 автомобілів. Такі дані наводять в асоціації «Укравтопром».

Друге місце посіла Geely з результатом 9365 проданих автівок (-43,0%). 2013 рік китайська марка завершила на четвертій позиції.

На третьому місці опинився вітчизняний ZAZ (7908 од., -55,3%).

Замикають п’ятірку Hyundai (5511 од., -69,4%) та Volkswagen (5419 од., -57,8%).

У ТОП-10 найпопулярніших марок українського авторинку в минулому році також увійшли Renault (5256 од., -53,5%), Skoda (5219 од., -57,5%), Nissan (4753 од., – 58,0%), Ford (4506 од., -58,0%) і KIA (3770 од., -71,5%).

Серед результатів року варто відзначити кілька цікавих моментів.

Російська марка Lada, яка колись займала провідні позиції на авторинку України, стала лише одинадцятою (2531 од., -72,4%).

З тридцяти найбільш успішних в Україні брендів падіння продажів відзначено у всіх, причому тільки у Mazda (12-е місце) воно було менше 10%. У решти скорочення реалізації вимірювалося двозначними цифрами.

У класі автобусів і мініавтобусів перше місце з великим відривом зайняла марка Peugeot з результатом 536 проданих машин (+1814,3%) завдяки моделі Boxer.

У сегменті комерційного вантажного транспорту лідером став Volkswagen, також завдяки легким комерційним автомобілям. Німці продали 1139 автомобілів цього класу (-52,4%).

Загрузка...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *