Тойота нарощує виробництво водневих автомобілів

Тойота збільшує виробничі потужності для випуску водневих автомобілів (FCEV) після того, як оголосила, що за її прогнозами з 2020 року продажі таких автівок збільшаться в десять разів. Про це повідомляє британське видання Motor1.

Світові продажі автомобілів на водневих паливних елементах в даний час складають всього близько трьох тисяч на рік.

Японський автовиробник розкрив свої плани щодо запуску двох нових заводів в Японії з виробництва водневих паливних комірок і балонів високого тиску.

Випуск паливних елементів для водневих автомобілів переміститься на новий восьмиповерховий об’єкт колпаніі, розташований на заводі в Хонше під Нагоя, а балони будуть виробляти на фабриці в Шімої.

Будівництво вже ведеться, об’єкт в Хонше залишилося обробити всередині, а завод в Шімої ще будується. Очікується, що обидві фабрики відкриються приблизно в 2020 році.

В даний час єдиним водневим автомобілем Toyota є седан Mirai, який продається у Великій Британії та на 10 інших ринках. Незважаючи на те, що він “прибув на британські берега” в 2015 році, було продано всього кілька примірників вартістю близько £60 000 ($80 000), в основному через відсутність нормальної інфраструктури водневих заправок.

Toyota також випускає водневий автобус Sora, який продається на внутрішньому ринку Японії.

У компанії заявили, що збільшення виробництва водневих паливних елементів та балонів допоможе знизити системні витрати і зробити FCEV доступнішими.

Щоб стимулювати широке використання водневих транспортних засобів з нульовим рівнем шкідливих викидів, вони повинні стати популярнішими і  доступнішими до 2020-их років.

На фото: 2016 Toyota Mirai

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *