Suzuki Jimny четвертої генерації: відомі нові подробиці

2019 Suzuki Jimny

Suzuki оприлюднила перші офіційні фото позашляховика Jimny ще минулого місяця. Однак тільки зараз стали відомі перші подробиці про новинку. Зокрема, озвучені деталі про європейську версію.

Розробляючи нове покоління Jimny, компанія Suzuki не стала міняти його дизайн. Як і «мерседесовский» Гелендваген, він залишився квадратно-незграбним, і це логічно. Успіх Jimny, не в останню чергу, обумовлений саме його простою в доброму сенсі зовнішністю.

Тобто зміни в дизайні, звичайно, є, але вони носять еволюційний характер. Принципи все ті ж: великі вікна і вузькі стійки максимізують оглядовість, запаска не ​​краде внутрішній простір і знаходиться зовні на задніх дверях, геометрія розрахована з прицілом на непогані позашляхові можливості.

У довжину новий Jimny залишився таким же, як і його попередник – 3 645 мм. Однак позашляховик став трохи ширше (тепер – 1 645 мм), і на 20 мм вищим (1 725 мм). Дорожній просвіт становить 210 мм.

Салон здається дещо аскетичним, але в оснащення входить 7-дюймовий сенсорний дисплей в комплекті з Bluetooth і сервісами інтеграції смартфонів.

Поряд з функціями допомоги при русі на пересіченій місцевості, такими як контроль спуску з пагорба, новий Jimny отримав автоматичне екстрене гальмування, шість подушок безпеки, систему контролю тиску в шинах, розпізнавання дорожніх знаків, попередження про виїзд зі смуги руху і автоматичне дальнє світло.

Suzuki стверджує, що всі перемикачі в салоні спеціально зроблені досить великими, щоб з ними легко можна було б працювати в рукавичках.

Для європейського ринку підтверджений тільки один двигун. Це новий атмосферний агрегат K15B. З 1,5-літрового робочого об’єму бензинової «четвірки» знімають 102 к.с. і 130 Нм крутного моменту при частоті 4000 об / хв.

Стандартною є 5-ступінчаста механічна трансмісія, 4-діапазонний «автомат» запропонований як опція. Витрата палива в першому випадку становить 6,8 літра на 100 км, у другому – 7,7 літра. Емісія вуглекислого газу – 154 і 170 г / км. Дослідження виконані за новою методикою NEDC, яка дає реальні показники.

Jimny залишився рамним. Система повного приводу Allgrip Pro йде вже в стандартному оснащенні. У автовиробника запевняють, що новий автомобіль може похвалитися кращими «дорожніми манерами». Йдеться про більш жорстку структуру рами, а також новий амортизатор керма, який мінімізує поштовхи та вібрацію через рульове колесо.

Suzuki Jimny випускають вже два десятиліття. Представлена ​​версія – це вже четверте покоління моделі.

Точна дата початку продажів в Європі поки не називається, але до дилерів позашляховик повинен надійти ще в 2018 році. Очікується, що ціна нового Jimny буде починатися від 14-15 тисяч євро, тобто він залишиться одним з найдоступніших за вартістю в своєму класі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *