Renault Logan або Ravon R4: вибір виявився складнішим, ніж очікувалося

Ravon R4
Седани Renault Logan і Ravon R4 сьогодні є найкращими пропозиціями в бюджетному сегменті автомобільного ринку України. За критерієм “ціна-якість” з ними може конкурувати хіба що пара Citroen C-Elysee – Peugeot 301.

Отже: Renault Logan або Ravon R4? як виявилося, питання вибору непростий. Обидві моделі мають плюси і мінуси, але в цілому дуже близькі за своїм менталітетом, образно кажучи.

І Logan, і R4 – це бюджетні варіанти, розраховані на масового покупця на  автомобільних ринках, що розвиваються.

Сучасний Renault Logan – це друге покоління седана, розробленого на старій апробованій платформі B0.

Renault Logan


Ravon R4 – перелицьована версія моделі Chevrolet Cobalt. Остання спроектована бразильським підрозділом концерну General Motors знову-таки для країн, що розвиваються, авторинків не надто багатих країн ..

Ravon R4


Двигуни і трансмісія
Для R4 пропонується тільки один мотор – це бензиновий 1,5-літровий агрегат потужністю 106 к.с. і обертовим моментом 134 Нм. Максимальне тягове зусилля досягається на частоті 4000 об/хв.

У будь-якій з трьох доступних комплектацій двигун може компонуватись з 5-швидкісною механічною коробкою або з 6-діапазонним “автоматом”. В основі останнього – класичний гидротрансформатор.

У Логана на вибір запропоновані три двигуни, один з яких – дизельний. Якщо точніше, то мова йде про:

  • атмосферний 4-циліндровий агрегат об’ємом 1,2 літра, що розвиває до 75 к.с. і до 105 Нм крутного моменту;
  • 3-циліндровий турбодвигун 0,9 Energy TCe 90 (90 к.с. при 5000 об/хв, 140 Нм);
  • 1,5-літровий дизель Energy dCi 90 (90 к.с., 200 Нм). Тут французи обіцяють 3,9 літра на 100 км в змішаному циклі.

Перший мотор зі списку йде тільки з 5-швидкісною МКПП, а для двох інших в якості альтернативи “механіці” запропонований ще й 5-ступінчастий дводисковий “робот”.

Комфорт і оснащення
Важливо відзначити, що салони у наших конкурентів досить просторі для цього класу. П’ятьом взрозлим буде не дуже комфортно, зате чотирьом – цілком. Пластик обшивки виглядає не погано, але твердий, що і слід було очікувати від “бюджету”.

У R4 досить висока лінія скління і широкі передні стійки. Це негативно впливає на оглядовість. Плюс водійське сидіння розташоване відверто високо, що, втім, непогано для людини невисокого або середнього зросту.

Салон Ravon R4


Салон Renault Logan


Фахівці відзначають, що шумоізоляція двигуна хороша у обох моделей. Правда, у R4 на швидкості вище середньої вітер вже вносить свої корективи.

У базовому оснащенні у Логана передбачений кондиціонер, у R4 – немає. Це саме можна сказати і про переднє клектроскло. У дорогіших варіантах комплектації R4 оснащується кондиціонером, Logan – клімат-контролем.

Дорогі версії французького седана мають круїз-контроль і бортовий комп’ютер. За додаткову плату можна встановити мультимедіа MediaNAV, підігрів передніх сидінь, передні бічні подушки безпеки, задній парктронік.

Для Ravon R4 нічого такого не пропонується. Втім аудіостістема присутня вже в стандартному оснащенні.

Важливий момент у R4 – найбільший в класі багажник – 560 літрів, у Логана він менше – 510 літрів.

Про ціни
Тут перевага у R4. Початкова ціна автомобіля 2017 року збірки – 259 035 грн, 2018-го – 272 580 грн.

Logan помітно дорожчий – від 310 239 грн за торішній автомобіль. Автівка цього року випуску буде коштувати не менше 330 042 грн, правда Renault часто проводить акції, тобто отримати знижку реально.

Підводячи підсумок, варто зазначити, що в цілому Logan і R4 – повноцінні конкуренти. Недоліки одного нівелюються перевагами іншого і навпаки. Тому вибір зробити непросто.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *