PSA очікує, що новий Peugeot 508 підстьобне продаж марки в Європі та Китаї

2019 Peugeot 508
Середньорозмірний седан Peugeot 508 нового покоління, який недавно був офіційно представлений, здатний збільшити обсяги продажів PSA Group в Європі і допоможе компанії повернути втрачені позиції в Китаї, пише Automotive News Europe.

Сегмент седанів D-класу є одним найстаріших на авторинку. При цьому продаж таких автомобілів залишається вельми прибутковим, відзначає глава компанії Peugeot Жан-П’єр Імпарато (Jean-Philippe Imparato). Рентабельність виробництва бізнес-седанів знаходиться на першому або другому місці в світі.

Європа, каже Імпарато, це одна справа, але компанія прагне виробити правильну стратегію і за її межами.

Можливо, зовнішність нового Peugeot 508, виконана в спортивній стилістиці «fastback», зробить його більш привабливим, ніж звичайні седани.

Новий 508-й спочатку надійде на ринок лімітованою серією з особливими кольорами кузовів – Dark Blue (темно-синій) і Ultimate Red (насичений червоний). Трансмісія – тільки 8-ступінчаста коробка-автомат, а ось двигун можна вибрати. Це 225-сильний бензиновий агрегат або 180-сильний дизель.

Поставки седана дилерам почнуться восені, а у вересні на Паризькій автовиставці французи представлять модифікацію в кузові універсал.

У PSA очікують, що новий Peugeot 508 складе серйозну конкуренцію Skoda Superb і Opel Insignia.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *