Престижну премію за дизайн вручили відразу трьом новинкам Hyundai

2018 Hyundai Kona
Міжнародну премію в галузі дизайну IDEA-2018 отримали три нові моделі компанії Hyundai Motor. На срібному рівні в номінації “Дизайн транспортних засобів” кращими визнано кросовери Kona і NEXO, а також Santa Fe останнього четвертого покоління.

Найпрестижніший та найстрогіший конкурс з дизайну

Суспільство промислових дизайнерів Америки (Industrial Designers Society of America) проводить конкурс International Design Excellence Awards (IDEA) 38-й рік поспіль. IDEA є, свого роду, еталоном дизайну.

Нагороди присуджуються в 20 категоріях, в числі яких «Дитячі іграшки», «Медицина та здоров’я», «Упаковка», «Комерція і промисловість» і т.д. Існує і номінація «Автомобілі та транспорт». Саме тут відзначилися наші південнокорейські новинки.

Чим сподобалися кросовери Hyundai?

Hyundai Kona

Найкомпактніший SUV бренду Kona відносно недавно був представлений на ринку, але вже отримав чимало авансів. Зокрема, фахівцям і споживачам подобається дизайн кросовера. Премія IDEA Design – це вже третя нагорода за зовнішність Hyundai Kona у 2018 році.

Hyundai Kona у виконанні для ринку США


Журі відзначило двоярусну оптику Composite Light і оригінальні бампери в стилістиці «Броня», які створюють відчуття впевненості. Kona дійсно виглядає дуже стильно і сучасно, тому в такій високій оцінці дизайнерів немає нічого несподіваного.

Hyundai NEXO

Водневий NEXO запам’ятався своїм футуристичним дизайном, який, як вважається, «втілює екологічну спрямованість» моделі. Основний акцент дизайну кросовера – мінімалізм і чистота ліній. Така ж чиста, як вода. Остання є єдиним продуктом вихлопу цього електромобіля на водневих паливних елементах.

Hyundai NEXO


Для Hyundai NEXO, до речі, це друга премія за дизайн в цьому році. Кросовер вже був відзначений нагородою на конкурсі Red Dot Design.

Hyundai Santa Fe

Що стосується Hyundai Santa Fe четвертої генерації, то в ньому також відзначена оригінальна двох’ярусна оптика Composite Light в поєднанні з каскадною решіткою радіатора. В результаті кросовер виглядає солідно і динамічно.

2019 Hyundai Santa Fe US-Version


Очевидний прогрес в дизайні автомобілів Hyundai

Чого не відняти у Hyundai, так це постійного прагнення до прогресу. Це стосується не тільки технічної складової автомобілів, але й їх зовнішності. Дизайн бренду поліпшується з кожним роком. Згадаймо перші покоління Sonata або Accent 80-90 років минулого століття. Нічого оригінального.

2004 Hyundai Accent


Однак вже в моделях 2000-х з’являється власний стиль. Перші покоління i30, Tucson і тієї ж Santa Fe – це вже цілком впізнаваний дизайн Hyundai.

2010 Hyundai Tucson


Останні моделі бренду не тільки оригінальні зовні, але і не поступаються японським, американським і європейським автомобілям. Це наочно підтверджують числені міжнародні нагороди за дизайн.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *