Porsche залишить спорткарам атмосферні мотори

2015 Porsche 918 Spyder
Компанія Porsche не має наміру відмовлятися від атмосферних моторів для своїх майбутніх моделей. Про це в інтерв’ю журналу Car заявив провідний інженер німецької марки Вольфганг Хатц. Він пообіцяв «залишити вибір» споживачам.

«Я дуже люблю високоспритні безнаддувні силові установки. Взагалі, я не бачу проблеми в тому, що у наших клієнтів залишиться альтернатива турбоагрегату. Мені подобається, як звучать атмосферники на наших спорткарах, як вони розкручуються до високих обертів. Я думаю, що не варто турбуватися на рахунок того, що не залишиться жодної альтернативи турбованим агрегатам. Цей бій ще не програно», – сказав Хатц.

У той же час топ-менеджер додав, що мотори з турбонаддувом і прямим вприском палива є передовою технологією, яку Porsche слід розвивати. Хатц натякнув, що безнаддувні двигуни можуть залишитися у вигляді однієї зі складових гібридних силових установок. Нові легкі акумулятори, які Porsche розробить у співпраці з Volkswagen, дозволять залишити важкі атмосферні двигуни.

«Чому б і ні? Суперкар 918 Spyder, до складу силової установки якого входить 608-сильна 4,6-літрова “вісімка”, довів ефективність цієї схеми», – зазначив Хатц.

Крім того, він заявив, що ємності нових батарей буде достатньою для побудови машини з повністю електричною силовою установкою. Раніше повідомлялося, що Porsche веде розробку автомобіля, який зможе конкурувати з електрокаром Tesla Model S.

Відповідаючи на запитання про можливість створення моделі з автопілотом, фахівець зауважив, що зараз клієнтам компанії не потрібна подібна машина. Він також назвав суперечним твердження про масову появу автомобілів з системами автономного керування. «Такі машини вже давно винайдені, і вони називаються таксі», – пожартував Хатц.

Однак Porsche веде розробку деяких електронних «асистентів» водієві. Поки вони відомі під робочою назвою InnoDrive. Технологія дозволить автоматично оптимізувати різні налаштування машини залежно від дорожніх умов, грунтуючись на GPS-данних. Зокрема, вона зможе включати оптимальну передачу при русі в тій чи іншій місцевості, а також контролювати роботу системи стабілізації.

При цьому Хатц зазначив, що InnoDrive отримає можливість відключення, тому і надалі Porsche залишиться «машиною, в якій водій тримає кермо у власних руках».

Загрузка...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *