Особливе призначення Volkswagen Touareg третього покоління

2019 Volkswagen Touareg
Пропонуємо увазі читача цікавий матеріал Кшиштофа Возняка (Krzysztof Wozniak), одного з авторів видання CarSalesBase.com, про Volkswagen Touareg третього покоління. У чому особлива місія новинки?

Зазвичай, дебют нового покоління німецького автомобіля не несе в собі несподіванок з точки зору зовнішньої стилістики. Технічні зміни, нові двигуни та обладнання – все це присутнє. При цьому модель, як правило, націлена на ту ж групу клієнтів, що і попередник.

Цього не можна сказати про Volkswagen Touareg третього покоління. Він спроектований з урахуванням не тільки європейського, а й китайського ринку. До слова, саме в КНР, а саме на Пекінському автосалоні відбудеться його перший офіційний вихід у світ.

Volkswagen, схоже, усвідомив перспективність китайського ринку задовго до інших автовиробників. Тепер, після багатьох років продажів в цій країні нудних, але гідних седанів і хетчбеків, компанія готує тотальну напад на наймодніший сегмент кросоверів.

Нова роль Touareg полягає в тому, щоб очолити цю атаку, виступаючи в якості лідера цієї ніші SUV.

Зауважимо, що в США, Volkswagen нині сконцентрувався на величезному і відносно дешевому Atlas. Більш дорогий Touareg продавався тут вже багато років, але в кінцевому підсумку з досить скромним результатом.

Добре, ну і що? Через це зсуву в стратегії? По-перше, Mk III Touareg щосили намагається виглядати «багатшим», ніж перші два покоління, зі значною решіткою і смужками хрому всюди.

Volkswagen Touareg третього покоління

Фактично, після блідості перших двох поколінь (частково обумовленої необхідністю ділитися дверима з “сестрою” Cayenne), остання модель виглядає привабливішою, ніж неохайний Mk III Cayenne або незручне друге покоління Audi Q7.

Але всередині ця стратегія дійсновідчутніша: Volkswagen може похвалитися установкою з двома екранами (з масивним 15-дюймовим центральним блоком), що ставить найближчих дорогіших конкурентів в сумне становище.

З іншого боку, існують такі компанії, як Buick, Citroen або DS, чиє сприйняття ринку в Китаї зовсім інше, ніж на їх внутрішніх ринках, і які розробляють безліч моделей тільки для китайського ринку.

Цікава річ в новому Touareg полягає в тому, що це спроба подолати розрив між двома підходами шляхом розробки моделі як для китайського, так і для європейського ринків, чиї функції в рівній мірі залежать від потреб клієнтів в обох країнах.

Джерело – CarSalesBase.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *