Новий Jeep Wrangler несподівано провалив краш-тести

Незалежна організація Euro NCAP оприлюднила результати останньої серії краш-тестів. Розчарував і здивував Jeep Wrangler нового покоління. Позашляховик отримав всього одну зірку з п’яти.

Гірше, ніж Wrangler Jeep, виступила тільки старіюча Fiat Panda, останні краш-тести якої проводилися ще в 2011 році. Італійський суперміні зовсім не отримав зірок, а з усіх систем безпеки присутнє тільки нагадування про непристебнуті ремені. Для сучасного автомобіля це критично мало.

Навпаки, повнопривідний позашляховик Jeep Wrangler – це абсолютно новий автомобіль. І настільки низькі показники безпеки відверто розчарували фахівців.

Об’єктивно кажучи, повноцінні позашляховики не особливо потребують системи контролю рядності або системи попередження зіткнення з пішоходами. Вони призначені для пересування в умовах, які кардинально відрізняються від міського трафіку або автомагістралі.

І, тим не менш, сучасні вимоги безпеки повинні враховуватися, а у випадку з новим Wrangler одна зірка це занадто низький рівень. Навіть у порівнянні з його прямими конкурентами.

Решта моделей, які випробовувалися в останній серії краш-тестів, отримали максимальні п’ять зірок. Йдеться про нові покоління кросоверів Audi Q3, BMW X5, Hyundai Santa Fe, седанів Peugeot 508 і Volvo S60, універсала Volvo V60, а також про абсолютно новий електричний кросовер Jaguar I-PACE, який набирає все більш популярності.

Краш-тест Jaguar I-PACE


Втім, навіть у деяких п’ятизіркових автомобілів були проблеми. Тести Euro NCAP на Hyundai Santa Fe виявили проблему, коли бічні шторки подушок безпеки автомобілів, оснащених панорамним дахом, можуть бути розірвані під час розгортання.

Hyundai, до речі, вже змінив кріплення подушок безпеки, і ранні автомобілі підлягають офіційному відкликанню та безкоштовному усуненню дефекту.

У новій BMW X5 також виявлені проблеми з подушками безпеки. Колінна подушка для водія була неправильно встановлена, і під час фронтального тесту забезпечувала недостатній додатковий захист для його ніг.

Джерело: Euro NCAP

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *