Новинки автосалону в Нью-Йорку: що добре, що погано, а що потворно

2019 Cadillac XT4
Журналісти американського видання CarSalesBase.com поділилися своїми враженнями про новинки, які були представлені на останньому моторшоу в Нью-Йорку. У Великому яблуці в цьому році відбулося чимало знакових прем’єр.

Ми згодні далеко не зі всім сказаним, але скільки людей, стільки й думок. Отже:

Кросовер Cadillac XT4
Барт Демандт (Bart Demandt): так собі

XT4 – це перший вхід бренду Cadillac в компактний сегмент преміальних кросоверів. Тут він буде конкурувати з BMW X1, Mercedes-Benz GLA і Audi Q3. Його більший “брат” XT5 є лідером свого класу, і, звичайно ж, бренд прагне також перемогти німців у цьому сегменті.

Проте, я думаю, що Cadillac міг би краще попрацювати над тим, щоб дати XT4  своєрідніший вигляд, оскільки тепер він здається занадто схожим на всохлий XT5, особливо коли його видно спереду.

Задня частина має кілька оригінальних рішень, але їх недостатньо, щоб вразити загальним дизайном. Справа не в тому, що XT4 є потворним. Його зовнішність більш оригінальна, ніж у його суперника Lexus UX. Останній представили на початку березня в Женеві і його явно переоцінили.

Cadillac XT4

З іншого боку, XT5 добре продається, а німці успішно реалізують різні розміри одного і того ж дизайну, тому я не можу звинувачувати GM в спробі слідувати тій же стратегії.

Кшиштоф Возняк (Krzysztof Wozniak): “гарячий”.

Я в підсумку зрозумів, що я розглядаю цей автомобіль як «гарячий». Просто у нього, схоже, не вистачає остаточного блиску. По-перше, автомобіль виглядає дуже добре для моїх очей, змішуючи старі і нові дизайнерські сигнали Cadillac з елементами Volvo XC40.

Інтер’єр має приємну форму в комплекті з трапецієподібним сенсорним екраном. Механічний склад здається дуже конкурентоспроможним з двигуном 2,0 літра з турбонаддувом і AWD на вимогу.

Дизайн-основи дуже міцні, але загальний ефект кілька зіпсувався надлишком дешевого облицювання в нижніх частинах кузова. Проте, компактний кросовер Cadillac чекає великий успіх на ринку!

Пікап GMC Sierra
Барт: хіт

Абсолютно новий Chevrolet Silverado був запущений менше трьох місяців тому в Детройті. Sierra нового покоління має дизайн, який робить обидві моделі близнюками, ще більше, ніж будь-коли раніше. Головні нововведення відбулися в технічній частині.

2019 GMC Sierra Denali

Для початку, верхня частина лінійки версій Sierra стане доступною з додатковим шаром з вуглецевого волокна, який забезпечує «кращу в своєму класі опірність вм’ятин, подряпин, а також і корозійну стійкість».

Незважаючи на те, що це ще потрібно довести, а вартість ремонту буде значно вищою, ніж у сталевої версії, безперечним є зменшення маси в порівнянні з поточною версією на 163 кг.

І Denali, і позашляхові орієнтовані версії AT4, які отримали додатковий захист CarbonPro, навряд чи будуть тими, що найбільше страждають від використання у важких умовах експлуатації.

Другий цікавий винахід – MultiPro Tailgate, який має шість унікальних функцій, включаючи режим постійної робочої станції і режим виходу. Простіше кажучи, задні двері отримали додаткову функціональність.

Седан Kia K900
Барт: немає

Незважаючи на те, що за чотири роки в США продано трохи більше 5000 одиниць, Kia дала K900 ще один шанс. Оскільки його “брат” Hyundai Equus тепер перейшов на висококласний бренд Genesis як G90, K900 тепер є єдиною моделлю в своєму класі від основного бренду.

2019 Kia K900

І хоча це не може бути причиною відсутності успіху, для повноцінної конкуренції нове покоління повинно значно відрізнятися від попереднього. На жаль, Kia представила новий лімузин з нуднішим виглядом, ніж у покоління, що йде.

Кшиштоф: немає

Новий K900 здається старомодною розкішної моделлю, одною з тих, які японські і корейські автовиробники використовували для своїх внутрішніх ринків, перш ніж вони навчилися конкурувати в глобальному масштабі. Об’єктивно, схоже, в ньому немає нічого особливого, але суб’єктивно це настільки нудно, що майже образливо.

Кросовер Lincoln Aviator Concept
Барт: так собі

Існує два погляди на Авіатор. Порівнюючи його з моделлю першого покоління, з Ford Explorer з іншою решіткою або з моделями Lincoln п’ятирічної давнини, можна зробити висновок, що це досить привабливий і прогресивний автомобіль.

Але є й інший погляд. Це дизайн, який намагається наслідувати ультрастильний Range Rover Velar, при цьому роздуваючи автомобіль, щоб розмістити три ряди сидінь. Якщо дивитися так, то автомобіль Aviator виглядає дивно.

Lincoln Aviator Concept

Додайте до цього досить розсіяний інтер’єр, знову ж таки, дивно недорозвинені функції (плаваючий інформаційно-розважальний екран, який здається таким ж товстим, як плазмовий екран першого покоління, контролер «вибору диска», який здається втраченим на широкій центральній консолі), і загальне враження від автомобіля, дизайн якого був забутий. Можливо, виробнича модель буде кращою.

Кшиштоф: круто

Оскільки Кріс порівнює Aviator з Velar, я буду протистояти цьому аргументу, порівнявши його з першим поколінням Aviator і поточними моделями Lincoln. І в цьому світлі Авіатор дійсно здається серйозною спробою бренду.

Lincoln Aviator попереднього покоління, який продавався в період з 2002 по 2006 рік, був заснований на Ford Explorer і дуже схожий на «Навігатор для дітей». Ці дві характеристики будуть перенесені на 2020 Aviator, який прибуде в наступному році.

Він також буде заснований на новій платформі нового Explorer, це означає, що для кросовера запропонують гібридну установку в якості варіанту.

Седан Nissan Altima
Барт: так собі

Нова Altima досить добре виглядає в цілому, але я ще не переконаний в декількох деталях. Я не впевнений, що мені подобається решітка. Але для мене найбільшим сюрпризом є те, що двигун V6 буде замінений високотехнологічним мотором Variable Compression з 4 циліндрами, який дебютує на Infiniti QX50.

2019 Nissan Altima

Впровадження цієї передової технології в седані так швидко, після запуску на своєму розкішному бренді, вказує на важливість Altima для Nissan. Більш того, середньорозмірний седан отримає додаткову систему All Wheel Drive, запозичену у Rogue. Це допоможе виділитися серед її головних суперників – Camry і Accord.

Кшиштоф: круто

Нова Altima – своєрідний автомобіль – агресивний фронт з гігантською решіткою «орел-дзьоб» обіцяє радикальний відхід до класу. Усередині Altima теж здається багатою і добре виконаною для свого класу, з привабливим чистим дизайном, заснованим на горизонтальних лініях, стильним рульовим колесом, елегантним набором елементів управління HVAC, цікавою 3D-формою і виконанням вентиляційних отворів.

Новий Subaru Forester
Барт: немає

Добре, як би це сказати м’якше … Subaru Forester – один з найбільш потворних, найбільш ледачих, «найнестандартніших» дизайнів, які я бачив протягом довгого часу.

Модель п’ятого покоління схожа на інше виконання тих ж ескізів, за якими створювалися попередники. Виглядає вищою і набагато незграбнішою, з деталізацією, яка дійсно викликає питання про те, «хто підписався на це».

Більш того, розмір прогалин (або, принаймні, те, як вони з’являються на фотографіях) змушує цей автомобіль здаватися китайським нокаутом за останнє десятиліття, а не відмінним початком, коли ви хочете переконати клієнтів у тому, що ваш автомобіль «якісний».

2019 Subaru Forester

Додайте до цього абсолютно ненатхненний дизайн інтер’єру з деякими сміховинними спробами додати молодий колір всього в трьох місцях у всьому салоні. І потрібно запитати, чи може Subaru краще не продовжувати продавати модель Mk IV і забивати R & D витрати.

Кшиштоф: немає

У новому Forester дуже мало візуальної привабливості, і все виглядає так добре знайоме, хоча платформа все ж нова. Але знову ж таки, це Subaru в кращому вигляді і робить те, що він робив протягом останнього десятиліття або близько того, і продає автівки досить успішно (в США, принаймні).

Можна було б очікувати, що в міру того, як бренд продовжує рости, він стане популярнішим і спробує звернутися до більш широкої аудиторії. Але замість цього він залишається дивним і продовжує йти своїм шляхом.

Втім, Subaru все ж вдасться перегнати Hyundai і отримати сьоме місце в рейтингу брендів США, продовжуючи 75-місячну виграшну частку в річному численні. Forester є відмінним учасником цього успіху. Він другий в списку бестселерів бренду після Outback, так навіщо міняти виграшний рецепт?

Нова Toyota RAV4
Барт: немає

Для початку, не повинно бути несподіванкою для звичайних читачів, що мені не подобаються двоколірні проекти з іншим кольоровим дахом. Я також думаю, що лінія, яка проходить між задньою колісної аркою і ручкою двері в D-стійку, робить задню частину занадто товстою і важкою.

Але, принаймні, тепер у Toyota RAV4 є характер і вона виділяється з натовпу. Шкода, що у них, схоже, не вистачає натхнення для інтер’єру, що трохи підриває враження після багатообіцяючого зовнішнього вигляду.

2019 Toyota RAV4

Кшиштоф: немає

Я розумію, що багато людей схвильовані, тому що новий RAV4 не схожий на попередній, але я не впевнений, що це така гарна річ. Я, наприклад, відчуваю, що RAV4 виглядає як супер гостра версія Jeep Cherokee, в якій ще раз підкреслюється, що стиль моделі Toyota коливається між поколіннями моделей без великої наступності.

В цілому, я відчуваю, що дизайн важкий і недостатньо розвинений, а інтер’єр здається дешевим і непривабливим.

Volkswagen Atlas Cross Sport
Барт: так собі

Atlas Cross Sport – цікавий “звір” – переосмислення трирічного концепту Cross Coupe GTE. Насправді, все ще виглядає добре і, якщо він буде запущений в серію в формі, близькій до концепту, то відіб’є потенційних клієнтів у Ford Edge і Nissan Murano.

Volkswagen Atlas Cross Sport Concept

Проте, Атлас настільки консервативний, що якщо виробничий Cross Sport занадто багато запозичить у базового кросовера, що дійсно необхідно для економії, то є побоювання, що він не зможе залучити клієнтів, які раніше уникали Атлас.

Кшиштоф: так собі

Atlas Cross ще не підтверджений для виробництва, але він виглядає дуже готовим до конвеєра. Він націлений на північноамериканський ринок, доводячи, що VW дійсно хоче порадувати американців великими кросоверами, розробленими спеціально для США і зробленими в США.

Хоча концепт не обов’язково виглядає непривабливим в цілому, я не можу не відчувати себе трохи розчарованим від того, що є багато запозичень від базового кросовера. Не виключено, що ситуація погіршитися на серійній версії.

ДжерелоCarSaleBase.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *