Nissan використує особливу надміцний сталь в своїх нових моделях

Новий преміальний позашляховик Infiniti QX50 став першим серійним автомобілем, деталі кузова якого виготовлені зі сталі з високою міцністю на розтяг – 980 МПа. Nissan планує використовувати такий матеріал в своїх майбутніх моделях, повідомляє Motor1.

Це надміцна сталь з високим рівнем деформованності. Її використання робить транспортні засоби легшими, а їх форми аеродинамічнішими. Такі автомобілі викидають в атмосферу менше шкідливих газів і краще захищають пасажирів.

Матеріал був розроблений Nissan спільно з Nippon Steel & Sumitomo Metal Corp, однією з провідних металообробних фірм в світі. З такою стали виготовляють деталі складної форми, які зазвичай тонші та легші, ніж вироби зі звичайної сталі.

Нова сталь є частиною плану Nissan із скорочення викидів CO2 на нових автомобілях на 40% до 2022 року в порівнянні з 2000 роком. Японський автовиробник прагне до того, щоб сталь становила до 25% ваги автівок. Наприклад, в новому QX50 на неї припадає 27% конструкції.

Іншою перевагою нової стали є те, що вона може бути піддана холодному пресуванню, що робить її придатною для економічного масового виробництва.

План Nissan із значного скорочення викидів вуглекислого газу узгоджується зі стратегією поетапної відмови від дизельних двигунів в модельній лінійці марки для Європи до початку наступного десятиліття. Двигуни з запалюванням від стиснення виробляють менше CO2, і, як вважають, набагато шкідливіші ніж бензинові агрегати через їх рівень оксиду азоту (NOx).

Щоб знизити загальну концентрацію вуглекислоти, Nissan інвестує значні кошти в електричні та гібридні автомобілі. Наприклад, автовиробник в даний час об’єднується з Toyota, Honda, Panasonic і GS Yuasa в рамках ініціативи щодо виведення на ринок твердотільних батарей.

На фото: 2019 Infiniti QX50

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *