Nissan Leaf обігнав Renault Zoe на ринку електрокарів Європи

На європейському ринку електромобілів змінився лідер. Після багатомісячного відставання японський Nissan Leaf все ж обігнав французький Renault Zoe.

За даними Європейської обсерваторії альтернативного палива (EAFO) з початку 2018 року на континенті було продано трохи більше 11 тисяч електрокарів Zoe. Обсяг реалізації його головного конкурента, Leaf, наблизився до позначки 12 тисяч одиниць.

Таким чином, на сьогодні частка японського електромобіля в “зеленому” сегменті авторинку Європи становить більш 10,1%, у Renault Zoe – 9,5%.

Попит на Nissan Leaf в Європі зростає – це очевидно. Для порівняння, за аналогічний період 2017 року власниками автомобіля стали 8105 чоловік (в 2018-му – 11807).

Зростання популярності моделі обумовлено виходом на ринок її нового покоління. Потужна 40-кіловатна батарея тепер забезпечує такий ж запас ходу 350-400 км, як і у скромнішого з точки зору оснащення і розмірів Renault Zoe.


Ціна нового Leaf, скажімо, в Німеччині, починається з позначки 32 тисячі євро.

До першої десятки найпопулярніших електрокарів в Європі також входять Volkswagen e-Golf (6798 од.), BMW i3 (5389 од.), Tesla Model S (4612 од.), Smart Fortwo ED (3380 од.), Hyundai Ioniq Electric ( 3163 од.), Tesla Model X (2982 од.), Kia Soul EV (2698 од.) та Smart Forfour ED (1592 од.).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *