Навіщо кросоверу Skoda Kodiaq «заряджена» версія?

Skoda Kodiaq vRS
На Паризькому автосалоні 2018 року, який пройде цієї осені, компанія Skoda представить високопродуктивну версію свого флагманського позашляховика Kodiaq. Очікується, що 7-місцевий автомобіль оснастять 240-сильним дизелем, а в перспективі вийде версія і з бензиновим мотором на 280 к.с. Чи потрібна «гаряча» версія сімейному автомобілю?

Передсерійний зразок Kodiaq vRS вже проходить фінальні випробування. «Вишенькою на торті» стали його заїзди на гоночній трасі Нюрбургринг, де він виглядав непогано, але до прудкості того ж 500-сильного Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio йому, звичайно, дуже далеко.

Офіційно не підтверджено, але, імовірно, на «гарячому» Кодьяк стоїть 2,0-літровий дизель з віддачею 240 к.с. Також можливо, що надалі на ринку буде запропонований варіант з бензиновим 2,0-літровим турбомотором потужністю 280 к.с.

На даний момент в лінійці Skoda присутня лише одна модель із позначкою vRS – це Octavia. Проте, в керівництві компанії переконані, що напрямок високопродуктивних модифікацій стандартних автомобілів є вельми перспективним. Саме тому vRS-варіант може отримати і наступник добре відомого Yeti – кросовер Karoq.

Навіщо компанії вкладатися в розробку «заряджених» версій? Думаю, тут є дві головні причини.

Перша. Ще в минулому році Крістіан Штрубе (Christian Strube), бос R & D-департаменту компанії Skoda, керував кросовером Kodaiq з 240-сильним двигуном і був в захваті. В цьому немає нічого дивного, враховуючи потужність. Тобто бажаючі, умовно кажучи, відвезти дружину на роботу, дітей до школи, а потім проїхатися з вітерцем, звичайно, будуть. Сімейним водіям може буде властива любов до драйву.

Плюс, потрібно відзначити, що «заряджені» Шкоди виглядають стильнішими і спортивнішими, ніж звичайні версії. Kodaiq, в цьому відношенні, не стане винятком.

Причина №2. Ціна. Ясно, що vRS-версія буде коштувати дорожче, ніж будь-який інший Kodiaq (імовірно 43-45 тисяч євро). Однак ця сума значно менша, ніж вартість «зарядженого» преміум-кросовера з Великої німецької трійки. Наприклад, новий BMW X5 M коштує близько 115 тисяч євро.

У масовому ж сегменті, який представляє Skoda, практично немає пропозицій  «гарячих» паркетників. Саме ця обставина, цілком можливо, приверне до Skoda Kodiaq vRS покупців із середнім за європейськими мірками достатком.

BMW X5 M


 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *