Наприкінці року Hyundai представить наступний концепт-кар в новому емоційному стилі

Компанія Hyundai Motor задумала другий концепт-кар в новому емоційному стилі, який піде за Le Fil Rouge – 4-дверним купе, що дебютував в березні на Женевському автошоу.

За словами шеф-дизайнера Сан Юп Лі, новий концепт продемонструє іншу інтерпретацію нової дизайнерської теми.

Стиль “Матрьошка” не працює на бренді подібному Hyundai. При такій великій кількості різних автомобілів, що продаються по всьому світу, створити для них усіх одне бачення не вдасться.

Описуючи обраний маркою підхід Лі навів в приклад шахи:

У вас є король, ферзь, слон, кінь, всі вони різні, але разом стають командою. Це наша стратегія. Я називаю це поглядом Hyundai … Створивши концепт-кар, ми переводимо наш дизайн на наступний рівень. Це змусить людей думати про Hyundai. Ми відомі хорошими, практичними автомобілями і співвідношенням ціни та якості. Але для руху вперед потрібно посилити якість, додавши ще й емоційну цінність.

Корейська компанія вивчала італійські автомобілі 1960-х і 1970-х років при створенні теми дизайну “Чуттєва спортивність”, яка вже використовується на нових моделях Kona, Nexo і Santa Fe.

“Чуттєва спортивність” також була застосована до технологій і архітектур Hyundai. Концепт Le Fil Rouge показав абсолютно різні пропорції для майбутніх Hyundai, як і різні способи створення кабін, в яких немає шкіри, і вміло інтегровані технології.

Новий серійний автомобіль випустять в 2019 році. Це буде наступне покоління Hyundai Sonata, воно розробляється під сильним впливом Le Fil Rouge.

Джерело: Autocar

На фото: концепт Hyundai Le Fil Rouge

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *