На СES 2018 Panasonic представляє концепти систем допомоги водієві

На великій технологічній виставці CES 2018, яка зараз проходить у Лас-Вегасі, японська компанія Panasonic представила три концептуальні ідеї того, як в доступному для огляду майбутньому зможе виглядати автомобіль.

Концепти відображають головний тренд еволюції автотранспорту – зростаючу роль систем ADAS (допомоги водіям) і інфортейнмента. Остання виконує не тільки розважальну функцію, але стала розумним помічником, який забезпечує безпеку і комфорт учасників дорожнього руху.

Дизайнерський концепт (система ADAS 2-го рівня) частково передає автопілоту функції управління, такі як круїз-контроль або утримання в смузі.

Кожному пасажиру надається окремий екран для управління контентом і налаштуваннями. Роботу 4 дисплеїв контролює графічний HMI-процесор. Користувачам немає потреби торкатися екранів – рух їх пальців і долонь «побачить» система розпізнавання жестів.

Оздоблення салону виконується зі спеціальних полімерних матеріалів нового покоління, за технологією Panasonic. Вони реалістично імітують текстуру дорогих порід дерева, металу або шкіри. Заднє підсвічування інтер’єру може міняти кольори в залежності від ситуації, наприклад, інформуючи водія про небезпеку.

Смарт-концепт для візуалів – система ADAS 3-го рівня з ситуативним автопілотом. Велика кількість екранів дозволить пасажирам насолоджуватися панорамними видами. Водій, включивши автопілот, зможе відволіктися і поглянути на навколишній ландшафт в режимі 360°.

Відразу ж після запуску двигуна система моніторингу перевіряє стан автомобіля і самопочуття водія, а результати відображаються на HUD-дисплеї.

Зображення з задніх і бічних камер виводяться на панорамний екран під лобовим склом. Система контролю за поглядом може фіксувати об’єкти, на яких затримує свою увагу водій, за межами авто, і автоматично завантажувати інформацію про них або інших примітних пунктах за маршрутом.

Дані відображаються на HUD-дисплеї. Якщо водій вирішить зробити зупинку, йому досить стукнути пальцем в будь-якому місці карти на екрані навігаційної системи, і остання сама перебудує маршрут.

Безпілотний автомобіль, як функціональний простір з системою ADAS 5-го рівня і повним автопілотом – найдосконаліший концепт, здатний обходитися без водія.

Тут немає рульового колеса, традиційних заднього і переднього рядів. Пасажири звернені обличчям один до одного, а сам простір салону може перетворюватися в вітальню, робочий кабінет, місце для ігор або зону релаксації.

Режим “Вітальня” забезпечить захист від сонця, “розумне” кондиціонування, природне домашнє освітлення, а також функцію розумного помічника на основі штучного інтелекту і хмарних сервісів.

Режим “Робочий кабінет” – для ділових людей, з кріслом, що повертається і змінює нахил, L-подібним дисплеєм і накопичувачем даних, системою відеоконференцзв’язку.

Режим “Релаксу” включає систему багатоканального звуку (22 спікера вмонтовані по всій поверхні салону), зображення на двох 55-дюймових бічних дисплеях і 77-дюймовому стельовому екрані, освітлення, кондиціонування, очищення та ароматизацію повітря.

Див. відео:

Джерело: Panasonic Corporation

Загрузка...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *