Mazda про новий бензиновий двигун: він «зеленіший» за електричний

Двигун Skyactiv-X, який розробляє компанія Mazda, поставив під сумнів твердження, що майбутнє за електрокарами.

Японський автовиробник стверджує, що бензиновий мотор Skyactiv-X виробляє стільки ж вихлопу двоокису вуглецю, що і електрокар. Настільки гучна заява може здаватися абсурдною, але тільки на перший погляд, пише Motor1.

Зрозуміло, у самого електромотора рівень вихлопу CO2 є нульовим. Однак інженери Mazda мали на увазі спосіб оцінки шкідливої ​​емісії, який називається ‘well-to-wheel’. Тут враховується вартість видобутку сировини для палива, його виробництва і доставки, а також, власне, обсяг викиду шкідливих газів. Так ось, якщо врахувати всі ці фактори, то електромобілі виявляться не такими вже й «зеленими». Принаймні, в порівнянні з новим двигуном компанії.

В якомусь сенсі японці мають рацію. За нульовим викидом вуглекислоти та інших газів у електрокарів ми якось забуваємо, що енергія, якою заряджаються їх акумулятори, не береться з повітря. Сьогодні 2/3 обсягу виробництва електрики в світі виходить з невідновлюваних викопних джерел палива.

У компанії Mazda стверджують, що новий Skyactiv-X виробляє менше CO2, ніж електрокари, заряджені енергією, отриманою з викопних видів палива – газу, нафти та вугілля.

Разом з тим, варто зазначити, що багато розвинених країн намагаються збільшити частку виробництва електричної енергії з відновлюваних джерел. Наприклад, у Великій Британії вона становить 30%.

Об’єктивно кажучи, у Mazda своє бачення розвитку екологічно чистого транспорту. Власний електропривод і м’яко-гібридну технологію компанія представить лише в 2019 році. У 2020-му буде показаний перший електрокар Mazda, а plug-in-гібрид очікується ще через п’ять років.

З іншого боку, Mazda планує зменшити загальну емісію вихлопних газів своїх автомобілів на 50% в порівнянні з 2010-м до 2030 року і на 90% – 2050 року.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *