Компанія Renault активніше просуватиме марку Dacia на авторинку

Незважаючи на стабільні обсяги продажів автівок Dacia в Європі, в компанії Renault планують посилити маркетингове просування на ринку продуктів свого low-cost-бренду. Франсуа Маріотт (Francois Mariotte), комерційний директор Dacia, відмітив, що попит на її моделі в цьому році не поступає реалізації року минулого.

Мс’є Маріотте вважає, що необхідно застосовувати маркетингові кроки для підвищення впізнаваності автівок Dacia.

У минулому році Dacia втратила певну частину ринка Європи через старіння своєї модельної лінійки. До того ж у найпопулярнішому на континенті сегменті компактних кросоверів марка представлена лише однією моделлю – Duster.

Таким чином, прагнення керівництва “румунської доньки” Renault, принаймні, маркетинговими факторами привернути додаткову увагу до своєї продукції є цілком логічним та природнім.

Проте без оновлення моделей одного такого “усвідомлення” буде замало.

Франсуа Маріотт:
Як і раніше, нам потрібні інвестиції в усвідомлення Dacia. Нам потрібно, щоб люди були більш обізнані про наші продукти, а не тільки про наш бренд.

Нагадаємо, що в Україні автівки Dacia продаються під маркою Renault.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *