Кількість замовників нової Opel Insignia перевалила за сто тисяч

Продажі флагмана Opel Insignia стартували менше року тому, однак модель за цей час вже встигла показати себе успішною: її обрали понад сто тисяч клієнтів. Автомобіль випускають в Німеччині в Рюссельхайме в декількох версіях: Sports Tourer, Grand Sport limousine, Country Tourer з повним приводом і спортивної Gsi.

У лінійку двигунів входять серія турбо, 4-циліндрових, 1,5-2,0-літрових бензинових і дизельних моторів в парі з 6-ступінчастою механічною або автоматичною трансмісіями. Найпотужніші варіанти доступні з інноваційним крутним моментів системи повного приводу.

Новий Opel Insignia оснащений сучасними технологіями, зокрема адаптивним круїз-контролем, інтегрованою навігаційною системою Navi 900 IntelliLink з 8-дюймовим тачскріном, сумісним з Apple CarPlay і Android Auto. Автівка отримала ергономічні сидіння, матричні LED-лампи IntelliLux.

Вона завоювала кілька нагород від авторитетних автомобільних видань в Польщі, Словенії, Чехії, виграла 23 з 40 порівняльних тестів, які проводили журналісти по всій Європі – точніше, перемоги були здобуті в Німеччині, Нідерландах, Чехії, Португалії, Бельгії, Польщі, Швеції, Великій Британії , Франції, Словаччини та Норвегії.

В Україні нова OPEL Insignia доступна для індивідуальних замовлень в автоцентрах компанії АІС в Києві та Одесі.

Джерело, фото – Opel

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *