Jaguar I-Pace виявився значно менш ефективним, ніж Tesla Model 3

2019 Jaguar I-Pace
Британський кросовер преміум-класу 2019 Jaguar I-Pace, безумовно, став подією у сегменті електромобілей. Модель має  багато вражаючих відгуків і є за що. Утім, з’ясувалося, що один важливий недолік у I-Pace таки присутній, пише видання Inside EVs.

У двох словах – це проблема ефективності, точнше її відсутність. Нещодавні тести показали, що на 100 миль (160 км) маршруту Jaguar I-Pace витрачає 41,6 кВт-год заряду батареї. У той час цей же показник Tesla Model 3 становить 26 кВт-год.

Tesla Model 3


Звісно, американський електрокар менший, легший та гладший за I-Pace. Однак і у Model S 100D, яка важить більше за кросовер на 200 фунтів (90 кг), на 100 миль йде лише 33 кВт-год. Об’єктивно кажучі, моделі Tesla мають менший аеродинамічний коефіцієнт опору. Наприклад, у Model S він становить 0,24, а у I-Pace – 0,29. Однак різниця у ефективності витрати енергії батареї суттєва.

Щодо Tesla Model X 100, яка є головним конкурентом Jaguar I-Pace, то і цей електрокросовер на 2,6 кВт-год ефективніший.

Варто додати контраргумент на захист Ягуара. I-Pace не тільки на 5 дюймів (127 мм) вищий та на 800 фунтів (362 кг) важчий за Model X, але й має певні позашляхові характеристики. По глибокому бездоріжжю британський електричний SUV, звісно, не поїде, але з грунтовою дорогою або неглибоким снігом впорається без проблем. Стосовно Model X цього сказати не можна.


В решті решт, останнє слово за споживачем. Саме гаманець покупців може показати, наскільки важлива енергетична ефективність, якщо мова йде про електричний кросовер.

Джерело – Inside EVs

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *