Jaguar I-Pace проти Tesla Model X: чи є шанси?

Повністю електричний кросовер Jaguar I-Pace починає надходити у продаж. Перший електрокар британського бренду зіткнеться з американською Tesla Model X. Які козирі у обох моделей, розбиралися Автомобільні новини.

І Jaguar I-Pace, і Tesla Model X є двомоторними електромобілями. По одному двигуну стоїть на передній і задній осі.

Потужність моторів I-Pace досягає 400 л.с. Model X має два варіанти силової установки – у 440 та 772 к.с. (друга – це топова модифікація P90D). У I-Pace на розгін до сотні йде 4,5 секунди, у Model X в залежності від версії – від 5,0 до 3,0 секунд.

Запас автономності у британського електрокроссовера становить 480 км, у американського – від 417 до 565 км. Знову-таки в залежності від потужності батареї.

Tesla Model X помітно більший за Jaguar I-Pace – це повнорозмірний кросовер. Однак порівнювати рівень практичності цих моделей буде не зовсім коректно.

Взагалі кажучи, кросовер Tesla – він 6- або 7-місний. Він і розрахований на комфортне перевезення саме пасажирів.

Утім, Jaguar I-Pace – тільки 5-місний, але з просторим салоном і досить великим як для  електромобіля багажним відсіком (473 літра при піднятих сидіннях).

Початкова ціна Model X в Європі становить близько 90 тисяч євро. I-Pace в “базі” обійдеться на 10 тисяч дешевше.

Варто зазначити, що незважаючи на ціну Model X, а топові її версії коштують за 160 тисяч евро, прекрасно продається. За даними Європейської обсерваторії альтернативного палива кросовер входить до першої десятки найбільш купованих електромобілів в Європі.

Звернемо увагу на фактор позашляхових характеристик. Тут Jaguar I-Pace дасть фору Tesla Model X – відчувається рука інженерів Land Rover. По глибокому снігу або бруду “британець” не проїде, але з польовою дорогою і неглибоким бездоріжжям впорається без проблем, тим більше що на топової версії встановлена адаптивна пневмопідвіска. Вона дозволяє збільшувати кліренс до 200 мм.

Навіть виходячи з цих даних можна зробити висновок, що обидві моделі не є прямими конкурентами. Просто на сучасному ринку поки представлені лише 2 електричних кросовера преміум-класу, хоча і Porsche, і Audi вже повним ходом готують свої пропозиції в цьому сегменті.

А що стосується шансів Jaguar I-Pace, то на ринку вони у нього, безумовно, є. В електрокросовері дуже добре поєднується преміальність з практичністю, а потужність з екологічністю. Інша справа, що головним його суперником буде точно не Tesla Model X.