Hyundai тестує еко-кросовери Kona Electric і NEXO в снігах Лапландії

Hyundai NEXO
Після презентації компактного електричного кросовера Kona Electric і водневого позашляховика NEXO на моторшоу в Женеві 6 березня 2018, компанія Hyundai Motor відправила свої еко-мобілі в Швецію, де вони проходять дорожні випробування на засніжених трасах полігону Hyundai Mobis при температурах нижче -30°С .

Щоб перевірити, як поводяться в умовах екстремальних холодів силові установки та батареї нових моделей Kona Electric і NEXO, компанія Hyundai Motor відправила обох дебютантів Женевського автосалону на дорожні тести в Ар’єплуг (Швеція), де розташований випробувальний центр Hyundai Mobis.

Ключовим завданням для Kona Electric під час тестів було досягнення найбільш ефективного використання електроенергії. Щоб збільшити запас ходу в умовах екстремальних морозів, електрокросовер оснастили технологією HVAC. Вона мінімізує витрати електрики, використовуваної для опалення, вентиляції та кондиціонування повітря в салоні автомобіля.

Ефективність цієї технології обгрунтована використанням високоефективного теплового насоса нового покоління, систем інтелектуального керування стулками повітрозабірника, індивідуальної вентиляції (тільки для водія) і попереднього кондиціонування повітря.

Hyundai Kona Electric

Тепловий насос Kona Electric використовує тепло, що виділяється електричними компонентами силової установки, і направляє його на обігрів салону, тим самим мінімізуючи споживання електроенергії від батареї.

Система інтелектуального керування стулками повітрозабірника, представлена ​​на Kona Electric, ефективно розподіляє нагріте повітря, контролюючи кількість повітря, що надходить в автомобіль і виходить з нього.

Завдяки поліпшеному контролю потоку повітря всередині транспортного засобу система HVAC здатна швидше обігрівати кабіну, мінімізуючи кількість електроенергії від батареї, використовується під час зимового водіння.

Індивідуальна система вентиляції Kona Electric повністю відключає опалення і вентиляцію на стороні пасажира, направляючи тепле або холодне повітря тільки на водія. Це дозволяє істотно знизити енергоспоживання і, як наслідок, збільшити запас ходу кросовера.

Hyundai Kona Electric отримала унікальну систему обігріву салону

Під час зарядки батареї система попереднього кондиціонування дозволяє заздалегідь обігріти або охолодити повітря в салоні Kona Electric, використовуючи електрику від мережі. Власники електромобіля зможуть запрограмувати час включення попереднього обігріву або охолодження салону перед поїздкою.

Як бореться з морозом водневий Hyundai NEXO?
Попередні покоління моделей FCEV зіткнулися з серйозною технічною проблемою – ефективної експлуатацією при температурах в межах від -10° до -20°C. Для вирішення цієї проблеми інженери Hyundai розробили нову систему обігріву блоку водневих паливних елементів NEXO, яка дозволяє, зокрема, запустити двигун кроссовера при температурі -30°C.

Інша технічна проблема, зазвичай зустрічається на моделях FCEV, полягає в утворенні льоду в блоці паливних елементів після зупинки транспортного засобу. Заледеніння блоку відбувається через конденсат, який утворюється в результаті роботи силової установки, так як вода є єдиним викидом у водневих кросоверів.

Водневий кросовер Hyundai NEXO

Інженери Hyundai вирішили цю проблему шляхом монтажу на блок паливних елементів спеціального тепловентилятора. Коли автомобіль зупиняється, тепловентилятор активується, і потік теплого повітря видаляє конденсат з блоку до утворення льоду.

Після завершення дорожніх тестів в Лапландії, кросовери пройдуть випробування в регіонах з температурним режимом вище 30°C і підвищеною вологістю.

Джерело – компанія «Хюндай Мотор Україна», офіційний дистриб’ютор автомобілів Hyundai в Україні

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *