Hyundai черпає натхнення для нового дизайн-коду з концепту 1974 року

На автосалоні в Женеві Hyundai представив концепт Le Fil Rouge. Компанія називає цей прототип реінтерпретацію дизайнерського мови своєї першої моделі – концепт-кара HDC-1.

Останній був представлений в 1974 і фактично є першим кроком бренду в автомобілебудуванні, пише Automotive News.

Ера «плаваючих скульптурних ліній», в яких виконаний дизайн сучасних моделей Hyundai, добігає кінця. Ця стилістика бере свій початок в 2007 році. Майбутні седани і кросовери марки будуть виглядати більш спортивними.

Санг Юп Лі, головний зі стилю Hyundai, каже:

Дизайн концепту настільки простий, що схоже на те, що автомобіль був намальований одним рядком. Наша мета – просувати улюблений бренд, створюючи транспортні засоби з підвищеною емоційною цінністю.

В обробці інтер’єру використані, як кажуть в компанії, «оновлена ​​деревина і високотехнологічні тканини».

Hyundai Le Fil Rouge Concept

Люк Донкерволк (Luc Donckerwolke), керівник Центру дизайну Hyundai, каже, що новий стиль спрямований на гармонізацію чотирьох основних елементів: пропорції, архітектури, стилю і технологій.

Андреас-Крістоф Хофманн (Andreas-Christoph Hofmann), віце-президент з маркетингу та продукту Hyundai Europe, повідомив про те, що деякі помітні особливості Le Fil Rouge, такі як каскадна решітка радіатора, скоро з’являться на серійних моделях марки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *