Geely швидко випереджає конкурентів! – аналіз на рівні моделей

Lynk Co 01 Concept
Компанія Geely сьогодні є однією з найбільш швидкозростаючих і перспективних у світі. Її плани з виходу на ринки США і Європи – цілком реальні, особливо за підтримки дочірньої Volvo. Непоганий аналіз конкурентної позиції Geely провели журналісти видання CarSalesBase.com. Пропонуємо увазі читача переклад цього матеріалу.

На внутрішньому ринку Китаю Geely конкурує з масовими марками, а також брендами “середнього рівня”. Головними її покупцями є представники великого середнього класу КНР.

Основними конкурентами Geely є китайські компанії, які виробляють свої автомобілі в Китаї і в основному продають свої автомобілі в Китаї.

Марка Geely позиціонується для залучення покупців, які шукають як доступність, так і якість. Дочірні бренди або компанії конкурують в різних сегментах ринку. Наприклад, Volvo бореться в сегменті елітних автомобілів, а ніша Lynk & Co (нового преміум-бренду Geely-Volvo) знаходиться між масовим ринком та ринком розкоші.

Volvo S90

Хоча Geely конкурує в основному з китайськими брендами, відносно невелика кількість її сучасних моделей змагається з такими міжнародними брендами, як Chevrolet, Kia, Hyundai, Honda та інші.

Це зближення між китайськими і глобальними брендами пов’язано з двома факторами. “Китайці” все частіше прагнуть просуватися вгору по ринку, щоб конкурувати з міжнародними брендами, а ті, в свою чергу, усвідомлюючи величезні масштаби середнього рівня і масового ринку в Китаї, деяким чином знижують планку вимог до своїх моделей для ринку Піднебесної.

Результати Geely вражають. Марка зайняла 3-е місце на китайському авторинку в 2017 році, відстаючи від Volkswagen і Honda. При цьому вона випередила інші великі світові та вітчизняні бренди, такі як Buick, Toyota, Nissan, Changan і Baojun.

Якщо враховувати тільки китайські 48 марок, то Geely займає перше місце. У 2017 році було продано 1,25 мільйона її автомобілів. Найближча компанія, Changan Auto, реалізувала 1,05 мільйона машин. Як видно, автомобілі Geely прекрасно перемагають конкурентів.

В кінці березня 2016 року Geely запустила свій кросовер Boyue. Залежно від комплектації він коштує близько 132 000 юанів (20 900 доларів США). Також в 2016 році на китайський ринок вийшли аналогічні за ціною конкуруючі моделі кросоверів Haval H7 – близько 160 000 юанів (25 400 доларів США), Roewe RX5 – 143 000 юанів (22 700 доларів США), Chery Tiggo 7 – 126 000 юанів (20 000 доларів США).

Geely Boyue

Якщо в першій половині 2016 року Geely Boyue тільки набирав обороти продажів, то в другому півріччі він майже наздогнав лідера Roewe RX5, а в 2017-м і початку 2018-го залишив всіх трьох суперників позаду.

У серпні 2016 року Geely представляє другий кросовер – Vision X6. Залежно від опцій він коштує приблизно 119 000 юанів (18 300 доларів США). Конкуренти – Hanteng X7, SWM X7 і Lifan Maiwei.

Geely Vision X6Тут старт ще різкіший. Geely Vision X6 обійшов суперників ще в перші місяці продажів, а в наслідку вирвався вперед без всяких для них шансів.

Аналогічний результат і у Geely GS Crossover, який вийшов на ринок в травні 2016 року.

Geely GS Crossover

Інші нові моделі бренду, може, і не є лідерами в своїх сегментах, але також продаються дуже добре. Це відноситься і до седану Geely Emgrand GL, і до невеликих кросоверів Geely Vision X3 і Vision S1, представленим тільки минулої осені.

Geely Vision X3


Geely Vision S1

Таким чином, можна зробити висновок про те, що автомобілі Geely добре продаются в різних сегментах. Більш того, є ряд причин, за якими ми повинні очікувати продовження цієї тенденції. Geely як компанія і як бренд значно змінилася протягом останнього десятиліття. Раніше відома багатьма як автовиробник, що випускав недорогі автомобілі з сумнівною якістю, Geely успішно перетворилася в компанію, яка тепер виробляє і продає якісніші і поліпшені автомобілі за конкурентноздатною ціною.

Продаж більшої кількості автомобілів, сам по собі, не гарантує успіх компанії Geely. Для досягнення загального успіху важливі багато інших чинників, пов’язаних з управлінням, прибутком, часткою ринку, стратегічними партнерствами і т.д. Саме тут у китайського автовиробника все йде добре. Від себе можемо привести в приклад ідеальне партнерство з купленою Volvo.

Джон МакХарріс (John McHarris), CarSalesBase.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *