Fiat залишить на авторинку Європи тільки дві моделі

На Женевському автосалоні, що проходить в ці дні, глава концерну Fiat Chrysler Automobiles Серджіо Маркіоне (Sergio Marchionne) заявив, що бренд Fiat грає все меншу роль в сегменті легкових автомобілів європейського авторинку. Лінійка бренду на континенті, можливо, буде обмежена двома моделями: Fiat 500 і Fiat Panda.

Президент Fiat Chrysler Automobiles (FCA) зазначив, що «не вбиває Fiat», але Alfa Romeo і Maserati як бренди прогресують. В цей ж час найстаріша італійська марка втрачає свої позиції. Виняток становить лише ринок самої Італії, де Чинквеченто і Панда є бестселерами.

Ситуація з брендом Lancia ще складніша. Рішення щодо марки ще не прийнято, але сьогодні вона представлена ​​на ринку тільки однією моделлю Ypsilon. З такими позиціями концерну FCA важко виходити на прибуток.

Серджіо Маркіоне:

Я розумію, що Fiat значить багато, але його позиціонування на ринку є неправильним. Нам потрібно створити простір для потужніших брендів, які забезпечують стабільні продажі. Що стосується Lancia, то розвиток марки буде обмежуватися, оскільки її потенційна ніша ринку здається вичерпаною. До цього потрібно підходити без емоцій.

Маркіоне також згадав швидко зростаючий ринок кросоверів. Він вважає, що вже до 2022 року цей сегмент складе 40% ринку. Замість того, щоб намагатися втиснути Fiat, пояснив глава FCA, потрібно сконцентруватися на просуванні в Європі марки Jeep, а також високорентабельних Alfa і Maserati.

Потенційними для Fiat є ринки країн Латинської Америки. В Європі ж залишаться сімейство 500 і Panda. Вони будуть представляти бренд на континенті. Більш того, обидва проекти будуть розвиватися і далі.

Джерело: Auto Express

Фото: 2018 Fiat 500L Wagon

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *