Дизельні автомобілі Porsche йдуть назавжди

Після відмови від дизельних автомобілів Porsche зробить ставку не тільки на традиційні для себе моделі на бензинових двигунах, а й стане активно розвивати «зелений» напрямок – гібриди та електрокари.

Від дизелів тільки клопоти

Компанія Porsche більше не буде випускати дизельні версії своїх моделей. Про це рішення в своєму останньому інтерв’ю повідомив Олівер Блуме (Oliver Blume), пише Deutsche Welle.

Блуме нагадав, що Porsche завжди використовувала для окремих версій своїх моделей дизельні двигуни інших виробників. Власного виробництва моторів на важкому паливі у компанії ніколи не було.

Дизельні автомобілі Porsche, звісно, мали і мають своїх прихильників, однак ніколи не були ключовими для бренду. До того ж компанія не збирається відмовлятися від своїх забов’язань щодо їх сервісу та гарантій.

2014 Porsche Panamera Diesel


Утім, керманич Porsche згадав про удар по репутації компанії, який завдав “дизельний скандал”. Далі він поскаржився на “численні клопоти”, які виникли через Дизельгейт.

Взагалі кажучи, відмова Porsche від дизелів сталася цілком прогнозовано. Автовиробник вже якийсь час не постачає на ринок автомобілі з такими силовими агрегатами. Тепер же остаточну відмову озвучено офіційно.

Обшуки в офісі Porsche

Щодо «клопоту» і «удару по репутації», Олівер Блуме анітрохи не перебільшував. Ще в квітні 2018 року в центральних офісах Porsche і Audi пройшли обшуки. Тоді обидві дочірні компанії Групи Volkswagen запідозрили у маніпуляціях з показниками вмісту шкідливих речовин у вихлопах.

Більш того, автовиробників звинуватили в поширенні неправдивої інформації в рекламі, де показники викидів занижували.

Для Audi наслідки скандалу були дуже болючими. Дійшло до арешту голови компанії. Що стосується Porsche, то такий обшук був вперше в історії бренду. Для компанії все обійшлося більш-менш благополучно, особливо у порівнянні з материнським концерном Volkswagen, але «осад залишився».

Дизельний скандал, як ефект доміно

Розпочався Дизельгейт з Volkswagen. У вересні 2015 року в компанії визнали, що в мільйонах дизельних авто маніпулювали з тестами на шкідливі вихлопи. Це викликало важку кризу. Тільки в Німеччині були відкликані 1,5 мільйона автомобілів Volkswagen з програмним оснащенням, занижує дані про викиди.

На даний момент багато німецьких автовиробників замішані в “дизельному скандалі”, тривають розслідування, є численні позови. Під «каток» потрапили не тільки Volkswagen, Audi, почасти Porsche, але й Daimler, BMW, Opel.

Особливо болючими для німецької автоіндустрії стали наслідки «дизельного скандалу» в США. Тут «під роздачу» також потрапив постачальник Bosch, якому приписують ключову роль в цій історії. Виправдовуватися довелося навіть американським автогігантам General Motors, Ford і Fiat Chrysler.

Зелене світло гібридам і електрокарам

Тепер, як пояснив Блуме, компанія направить зусилля на електріфкацію своєї модельної лінійки – на розробку і виробництво гібридів, а з 2019 року – повноцінних електрокарів.

2019 Porsche Cayenne E-Hybrid


У Porsche і сьогодні є «зелені» моделі: Cayenne E-Hybrid, Panamera Turbo S E-Hybrid і навіть суперкар 918 Spyder. Компанія працює над гібридними силовими установками вже добрий десяток років, тому з чистого аркуша починати не доведеться.

І, зрозуміло, не будуть забуті автомобілі з традиційними для марки бензиновими двигунами. Екологія – це, звичайно, добре, але «касу» Porsche роблять саме вони.

За матеріалами Deutsche Welle

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *