Чутки про “смерть” Chrysler виявилися перебільшеними

Замість скасування бренду Chrysler, про що кілька днів тому писали автомобільні ЗМІ, концерн Fiat Chrysler Automobiles вирішив, так би мовити, вдихнути в нього життя. У цьому допоможе Waymo – виробник технологій для безпілотних автомобілів, “дочка” Alphabet.

Хоча автівки Chrysler вже практично не продаються в Європі (розпродаються залишки дилерами в Великій Британії – єдиній європейській країні, де бренд був представлений останні 9 років), за їх майбутнє можна не переживати. Як повідомляє видання Autocar, фірма Waymo вирішила поповнити свій автопарк 62 тисячами мінівенів Chrysler Pacifica, щоб скласти конкуренцію Uber.

Директор FCA Серджіо Маркіонне (Sergio Marchionne) пояснив, виступаючи на заході для інвесторів, що бренд Dodge продовжить випускати швидкі автомобілі, а нішу мінівенів на ринку США заповнить Chrysler.

Dodge та Chrysler є локальними брендами країн NAFTA (США, Канада, Мексика), і їх продовжать розвивати для місцевих ринків. 70% сучасного ринку США належить не седанам, тому випускати традиційні седани ці марки не будуть.

Сьогодні в модельному ряду Chrysler тільки повнорозмірний седан 300 і мінівен Pacifica. У FCA дали зрозуміти, що розроблять ще одну нову модель Chrysler, але поки невідомо, то буде кросовер чи мінівен.

Також з’явилася інформація про те, що ведуться переговори про публічні продажі автомобілів Chrysler Pacifica, обладнаних безпілотною технологією від Waymo.

На фото: 2015 Chrysler 300

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *