Авторинок України в березні: Volkswagen обігнав Toyota, дизелі атакують

У перший місяць весни українські оператори авторинку реалізували 6732 нових легковиків, повыдомляє AUTO-Consulting. Це на 16% більше, ніж в лютому, але на 4% менше торішнього березня.

П’ята частина продажів припала на дизельні автомобілі з Європи, які продавалися за зниженими цінами через дизельний скандал.

До ТОП-10 марок-лідерів березня увійшли: Volkswagen – 934 од., Toyota – 868 од., Renault – 613 од., Audi – 441 од., Skoda – 431 од., Hyundai – 414 од., Nissan – 413 од., Ravon – 262 од., Ford – 234 од., Mazda і Mercedes – по 228 од.

У порівнянні з лютим продажі в березні наростили всі бренди в першій десятці, крім Ravon (-3%). Позиції Volkswagen, Toyota, Renault, Audi, Ravon, Ford, Mazda в лідерському списку за місяць не змінилися.

Skoda і Hyundai піднялися на одну сходинку, а Nissan втратив 2 позиції. Якщо говорити про частку на ринку, то 48% (майже половина) припало на першу п’ятірку.

У березні активніше за інших нарощували продажі BMW (+72%), Kia (+54%), Mercedes-Benz (+42%). Сюрприз підніс ЗАЗ: продажі по відношенню до лютого виросли майже на 96%!

У першому кварталі 2018 року в Україні було продано 19152 нових автомобілів, що на 16% більше, ніж роком раніше. Поки березень є єдиним місяцем з негативною динамікою в поточному році. До цього темпи зростання авторинку були порівняно непоганими.

За даними AUTO-Consulting

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *