Автомобільний ринок України у травні практично зупинив падіння

За останній місяць весни 2015 року українські автодилери змогли реалізувати трохи менше 3 тисяч легкових автівок – 2 994 одиниці, якщо бути точними. У порівнянні з минулорічним травнем обсяги продажів скоротилися майже наполовину (-47,2%), але по відношенню до квітня цього року падіння авторинку склало всього 2,7%. Це з певною обережністю дає змогу казати про деяку стабілізацію попиту на нові легкові автомобілі в Україні.

У першу десятку найбільш популярних марок увійшли: TOYOTA (432 проданих автівки, -21,9%), RENAULT (207 од.,-21,0%), ZAZ (203 од., -57,4%), FORD (186 од., +33,8%), VOLKSWAGEN (171 од., -58,2%), NISSAN (167 од., -25,1%), HYUNDAI (167 од., -53,0%), SKODA (139 од.,-67,6%), BMW (118 од., +29,7%), MAZDA (109 од., -1,8%).

Вочевидь, що майже всі лідери ринку у минулому місяці спрацювали набагато гірше, ніж у минулорічному травні. Варто лише відзначити успіх «Форда» та БМВ. Що стосується баварців, то вони зайвий раз підтвердили: преміум-клас завжди жив и живе «власним життям», і падіння загального ринку на ньому далеко не завжди відображається.

Серед цікавих результатів травня також потрібно визначити 26 місце у загальному заліку російського «АвтоВАЗу». За травень в Україні куплено всього 34 автомобілі Lada.

Оцінили українці автомобілі кітайської марки BYD. Якщо в квітні будо придбано всього три автівки, в травні обсяг склав 38 одиниць.

Загрузка...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *