Автодилери перешкоджають продажу електромобілів, – експерти

Маркетингове дослідження в США показало, що дилери не мають достатнього досвіду продажів електромобілів, і є проблеми з прийняттям таких транспортних засобів, пише видання Electrek.

Тепер нове дослідження виявило аналогічну проблему в Європі, де «зневажливі і віроломні автомобільні дилери створюють бар’єри для придбання електромобілів в точках продажів».

Дані були опубліковані в науковому журналі «Енергія природи» (Nature Energy) вченими з університетів Аргуса (Данія) і Сассекса (Англія).

Дослідники вивчили 126 угод в 82 дилерських центрах в Данії, Фінляндії, Ісландії, Швеції і Норвегії і прийшли до наступного висновку:

Оскільки більшість споживачів не мають достатніх знань про електромобілі (EV), а поточні ринкові умови сприяють бензиновим і дизельним авто, рада автодилерів може сильно вплинути на рішення про покупку електрокара. Тут ми виявляємо, що дистриб’ютори перешкоджають продажу електромобілів, дезінформують покупців щодо їх технічних характеристик, не згадують електромобілі в розмові з клієнтами та направляють купівельний інтерес в сторону бензинових і дизельних транспортних засобів.

Звичайно, не скрізь у електричних автомобілів справи такі погані. Наприклад, в Норвегії, особливо в Осло, продажі електрокарів щомісяця б’ють рекорди.

Дослідники лише відзначили тенденцію: сьогодні автодилери в цілому не дуже зацікавлені продавати електромобілі, хоча серед них зустрічаються і хороші мотивовані фахівці з EV.

Зрозуміло, що мета дилерів – продати ті автівки, що є на складі, це пояснює їхню поведінку. Разом зі збільшенням асортименту електрокарів в дилерських мережах покращиться і мотивація дилерів до їх продажу. Як вважає Electrek, це станеться в найближчі 5 років.

На фото: 2017 Hyundai Ioniq

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *