Audi влаштувала жорсткий тест в пустелі електрокросоверу e-tron

Audi e-tron

Електричний кросовер Audi e-tron пройшов випробування на одних з найскладніших ландшафтів нашої планети – на соляних рівнинах Намібії. Прототип чудово себе проявив: потужна тяга, вражаюча динаміка і прекрасна стійкість на різноманітних ділянках.

Тести Audi e-tron в контрольованому дрейфі і оцінка стрімкого прискорення на пересіченій місцевості проходили на висохлому солоному озері на краю пустелі Калахарі. Пориста і тверда поверхня з дрібнозернистим гравієм забезпечила низький коефіцієнт тертя – оптимальні умови для жорстких випробувань.

Завдяки електричному приводу quattro на всі колеса, електронному стабілізатору, системі динамічного управління двигуном і стандартній пневматичній підвісці e-tron продемонстрував не тільки впевнене водіння по бездоріжжю, але і відмінну керованість.

Дорожній просвіт кросовера збільшується на 50 міліметрів (2,0 дюйма) простим натисканням кнопки.

Прототип Audi e-tron під час динамічного тесту в Намібії


У режимі підвищення потужності електродвигуни забезпечують до 408 к.с. (300 кВт) і максимальний обертовий момент 664 Нм.

Електричний привід quattro нового покоління

Новий привід quattro забезпечує безперервне і змінне регулювання розподілу тяги між двома мостами. Для оцінки ситуації системі потрібно 0,5 с – набагато швидше, ніж при використанні звичайної технології quattro.

Така швидкість реакції обумовлена ​​тим, що в електричному приводі на всі колеса механічна муфта не задіяна, а потужність розподіляється безпосередньо. Тому навіть при раптових змінах коефіцієнтів тертя і екстремальних ситуацій водіння гарантується максимальна ефективність і повна продуктивність приводу quattro.

У Jaguar I-Pace з’явився серйозний конкурент

Тепер стало абсолютно очевидно, що для Jaguar I-Pace визначився досить небезпечний суперник. Як ми вже писали, Tesla Model X не є конкурентом британському електрокроссоверу.

Jaguar I-Pace


У компанії Jaguar і не приховують, що не збираються наступати на п’яти продукції Tesla. Та ж Model X, хоч і зветься “кросовером” – це автівка для траси.

Tesla Model X

Tesla Model X


Інша справа – Audi e-tron. Останні тести наочно продемонстрували, що німецький SUV EV не поступається за своїми динамічним і позашляховим характеристикам I-Pace.

Audi e-tron


Фото – AUDI AG, Jaguar, Tesla

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *