5 хетчбеків-запальничок зійшлися у битві на гоночному треку

Компактні «гарячі» хетчбеки – це майже інженерні чудеса. Просто встановити під капот стандартної моделі потужний двигун не можна. Необхідний ретельний прорахунок підвіски, посилення кузова і багато іншого. Завдання набагато ускладнюється, коли мова йде про невеликий хетчбек.

Утім «запальнички» присутні в модельних лінійках багатьох брендів і попит на них є. Цікавий заїзд нещодавно пройшов на одному з гоночних треків. Тут зійшлися в битві за швидкість відразу 5 хот-хетчів.

У тесті були представлені три європейських автомобіля: Volkswagen Polo GTI, Peugeot 208 GTi і Mini John Cooper Works. У списку також була присутня умовно-американська, а, по суті, також європейська Ford Fiesta ST. Прийняла виклик і японська Toyota Yaris GRMN.

Здавалося б, найпотужніший в цій п’ятірці Mini JCW з 2,0-літровим двигуном BMW з віддачею в 234 л.с. і 320 Нм крутного моменту мав би розірвати суперників, аж ні! Першою дистанцію у чверть милі (400 метрів) пройшла Yaris GRMN.

Для перемоги японському хот-хетч знадобилися 14,5 секунди. Це несподівано, оскільки на «зарядженій» Yaris встановлений менш потужний 1,8-літровий двигун в 215 к.с., а крутний момент і зовсім становить 250 Нм. Мабуть, зіграла свою роль порівняно невелика маса машини.

Yaris GRMN стартувала швидше за всіх і на такій короткій дистанції такий спурт став вирішальною перевагою.

Mini JCW прийшов другим (14,8 секунди) і майже наздогнав Yaris до кінця смуги.

Fiesta ST посіла третє місце – 15,1 секунди. VW Polo GTI і Peugeot 208 GTi фінішували майже одночасно (15,5 і 15,6 секунди відповідно).

Джерело: Motor1

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *