4 причини звернути увагу на “гарячу” Ford Fiesta ST

Компанія Ford повідомила додаткові деталі про технології, які вперше використані в хот-хетчі Ford Fiesta ST нового покоління. Три з них, а також двигун заслуговують на особливу увагу.

Третє покоління “гарячої” Фієсти розроблялося підрозділом Ford Performance з метою забезпечити з одного боку практичність повсякденної експлуатації і економічність, а з іншого – справжній драйв хот-хетча. Які нові технології і конструкторські рішення відзначають фахівці?

Перш за все, це механічний диференціал підвищеного тертя Quaife, що забезпечує оптимізоване зчеплення з поверхнею в поворотах, зокрема, при виході з них.

Механічна система обмежує передачу крутного моменту двигуна на колесо зі зниженим зчепленням (наприклад, колесо знаходиться на внутрішньому радіусі повороту), щоб зменшити пробуксовку, а велика частина крутного моменту двигуна передається на колесо з кращим зчепленням, що дозволяє в повній мірі використовувати динамічний потенціал силового агрегату.

Новий диференціал підвищеного тертя, доступний в якості опції, буде працювати в парі з системою векторизації крутного моменту Torque Vectoring Control. Остання покращує курсову стійкість в поворотах і компенсує недостатню обертальність, пригальмовуючи переднє колесо з боку внутрішнього радіусу повороту.

По-друге, унікальні пружини векторизації зусиль. Вони покращують курсову стійкість, маневреність і чутливість задньої напівнезалежної підвіски.

Fiesta ST – перший «гарячий» хетчбек компактного класу, в якому застосована ця технологія. Її особливість полягає в використанні нестандартних невзаємозамінних пружин спрямованої навивки, що забезпечують перерозподіл бічних зусиль при повороті на задню підвіску і направляють їх безпосередньо в пружини для підвищення поперечної жорсткості.

Третій фактор – система забезпечення швидкого старту Launch Control. Назва говорить сама за себе. Тут варто також відзначити наявність окремого графічного дисплея на панелі приладів.

І, нарешті, двигун. Це абсолютно нова розробка. 1,5-літровий трициліндровий мотор з сімейства EcoBoost розвиває потужність до 200 к.с.

Вперше силовий агрегат на 3 циліндрах отримав систему їх часткової деактивації. Це забезпечує додаткове зниження витрати палива.

Крім того, активний випускний клапан забезпечує посилення звучання мотора. Зрозуміло, що хот-хетч повинен не “піщяти”, а “розбурхувати риком”.

Ford Fiesta ST третьої генерації надійде в продаж вже цієї весни.

Джерело – ТОВ «Віннер Імпортс Україна, Лтд», офіційний імпортер Форд в Україні

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *