3-циліндрові двигуни Ford звучатимуть серйозніше

2014 Ford Fiesta
Малолітражні двигуни EcoBoost, які компанія Ford встановлює на деякі свої моделі, демонструють дійсно вражаючі показники паливної ефективності. Крім того, ці 1,0-літрові трициліндрові агрегати невеликі за розмірами та досить тихо працюють у порівнянні з тими ж «четвірками».

Остання обставина, як показує практика, нерідко зводить нанівець ефективність двигунів цього класу.

Мова йде про моделі з механічною коробкою передач. Водії цих машин нерідко перемикають швидкість, керуючись слуховими відчуттями. Звичайно, що 3-циліндровий двигун не буде ревіти, як «шістка», а на тахометр при цьому дивляться далеко не всі. В наслідок очікування звичного від мотора звуку, передача вмикається значно пізніше з усіма негативноми наслідками, що випливають з цього.

Нова система додасть 1,0-літровому EcoBoost більш «серйозного» звучання. Таким чином, автовиробник сподівається, що водії вмикатимуть передачу своєчасно, а мотор демонструватиме свою фактичну ефективність.

Наразі рішення щодо запуску системи у серійне виробництво ще не прийнято. Ford вивчає її доцільність.

В Україні 1,0-літровим EcoBoost потужністю, до дечі, 100 к.с. оснащена Fiesta. Хетч з таким двигуном та механічною коробкою коштує від 333 тисяч гривень (зараз йде акція).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *